חייגו עכשיו
050-8652302
חייגו עכשיו
ראשיבלוגכלים בעולם השיווק הדיגיטליפרסום ב-Taboola – מדריך למשתמש המתחיל

מה זה בעצם Taboola

כולנו נתקלים לאחרונה בכתבות תוכן בתחתית הגלילה באתרי התוכן שאנו גולשים בהם יום יום- mako, ynet, The marker, CNN, News1 ועוד, שבהן מופיעות המלצות תוכן בסוף כל כתבה רגילה באתר ולפעמים גם בצידו של האתר, תחת הכותרת “כתבות נוספות”, “מומלץ עבורך”, “מרחבי הרשת” וכדומה בעזרת אלגוריתם אשר מנסה להתאים רלוונטיות בין המודעה לתוכן. כיום קיימות שתי חברות מרכזיות שמתעסקות עם שיווק מסוג זה- טאבולה ואאוטבריין.

טאבולה היא חברה המספקת פלטפורמה לפרסום תוכן שיווקי שמייצר לידים איכותיים, מה הכוונה? בניגוד לפרסומות רגילות שאנחנו נתקלים בהן באינטרנט, כמו באנרים באתרי תוכן או מודעות בפייסבוק, כתבות אשר נכתבות עבור פרסום בטאבולה לא מנסות “לדחוף” את הקוראים לקניית המוצר, אלא כתובות ובנויות בצורה אשר מאוד דומה לכתבה עיתונאית.

האלגוריתם של Taboola מזהה את תחומי העניין של המשתמש וכך מציג מולו את התוכן הפרסומי המתאים והרלוונטי לו ביותר. כלומר, הוא יודע לחשב את הסיכויים שהמשתמש יקליק על מאמר מסויים ובהתאם לכך ידע מה להציג לו. לרוב, כתבות אלו יכללו לידים בסופן, שם הקוראים יוכלו להשאיר פרטים אישיים כמתעניינים במוצר. 

אפיק פרסומי זה הפך למאוד פופולרי בשנתיים האחרונות ממספר סיבות, כשהעיקרית שבהן היא החוויה שהמשתמש מקבל מהתוכן. להבדיל מבאנרים או פרסומות, במקרה זה המשתמש גולש ברחבי הרשת, מחפש תכנים שיעניינו אותו וידברו אליו, ומקבל את החשיפה הפרסומית בעקיפין. כך אצל המשתמש לא תתפתח סלידה משיווק אגרסיבי ומפרסומות שמפריעות לחוויית הגלישה שלו, אלא הוא יקבל קצת רקע על הנושא, יקרא על אותו תחום שמעניין אותו ואפילו יקבל פתרון או עזרה למה שהוא צריך בעזרת המותג.

למי מתאים טאבולה?

הפרסום בטאבולה מתאים בעיקר לבעלי עסקים שפונים לקהל יעד בינוני עד גדול, שמורכב מכמה עשרות אלפי לקוחות פוטנציאליים. כאשר קהל היעד הוא קטן, או שהשירות/מוצא מדברים לקהל מצומצם, הסבירות היא שרק מעט קוראים ייכנסו לכתבה, והכסף שהושקע בקמפיין יבוזבז ללא תוצאות כמעט בכלל.

שימוש נוסף של טאבולה בא לידי ביטוי בבחירות 2019, כאשר סדרת כתבות על כשלונותיו הניהוליים של בני גנץ מומנה על ידי קמפיין נגטיבי של הליכוד, כפי שפורסם באתר גלובס, והוצגה לקוראים ככתבה חדשותית לגטימית, אך בעצם הגישה תוכן ממוחזר מלפני חודשים ספורים. כאן אנו רואים איך קמפיין טאבולה מנוצל להצגת תוצאות חיפוש שליליות על מועמד, או על אדם פרטי, ואיך ניהול מוניטין ברשת נכנס לתמונה.

אז החלטתם שפלטפורמה זו מתאימה לכם- איך ממשיכים מכאן?

אז כן, יש לנו מדריך תמציתי עבורכם איך להתקדם מכאן.

ישנן שתי דרכים לפתוח חשבון ב – Taboola; יצירת קשר עם נציג של Taboola כאן ולאחר כמה ימים ייצור איתכם קשר נציג להשלמת התהליך, או דרך אשף התקנה, בדרך הזאת

שיטת התמחור הינה תשלום פר הקלקה, חשיפה ללא הגבלה, או הגבלה שתוכלו אתם לקבוע לפי הסכום שאותו תרצו להוציא על קמפיין ספציפי.

למדריך להקמת קמפיין בטאבולה


תגיות: , , , שיווק דיגיטלי
ראשיבלוגכלים בעולם השיווק הדיגיטליפרסום ב-Taboola – מדריך למשתמש המתחיל

    קבע פגישה ונייצר שיחה.

    חייג עכשיו 050-8652302

    ×