חייגו עכשיו
050-8652302
חייגו עכשיו

אז עכשיו שהבנתם מה זה טאבולה ולמי זה הכי אפקטיבי וכדאי להשתמש בכלי השיווקי הזה, אז לשלב הבא- בוא נקים קמפיין.

לאחר פתיחת החשבון, הליך הקמת הקמפיין הוא יחסית פשוט ומהיר:

  1. נכנסים אל דף ניהול מסע פרסום – Campaign Manager
  2. לוחצים על New Campaign +
  3. לאחר מכן משייכים את הקמפיין לאחד הלקוחות
  4. בשלב הזה בוחרים בין כותרת אינפורמטיבית לכותרת שיווקית, בין סוגי תמונות שמושכות או אולי כאלו שייתנו יותר מידע. לצורך חידוד הבחירה, טאבולה מעמידה לרשותכם את  Taboola Creative Trends, שנותן קצת יותר מידע על מה עובד או לא עובד בכל מה שקשור לכותרות ותמונות. לבחינת הטרנדים שעובדים ואחוזי ההצלחה של כ לאחד מהם- כלי פשוט להבנה ושימושי. אמנם אתם מכירים את הלקוחות שלכם הכי טוב, אך עדיין סביר להניח שתצטרכו לבדוק מה גורם לקהל היעד שלכם להקליק, ההמלצה כאן היא לבצע A/B Testing פשוט לבחינת הבחירה שלכם.
    חשוב מאוד לזכור שתמונות יפות וכותרות מושכות כנראה ישיגו את קליקים, אך חשוב לוודא שאלו הקליקים שאנחנו רוצים (לא נרצה בני 20 וקצת שיקליקו על קידום מכירת רכבי פאר רק בגלל שהתמונה שבחרנו מוצאת חן גם בעיני סגמנט זה, כי לרוב אלו לא הקונים הפוטנציאלים). לא לשכוח שכל קליק עולה כסף. גם בנוגע לתוכן עצמו תצטרכו לבחור בין ערך אינפורמטיבי בעזרת תוכן מקצועי או לבחור בתוכן שיווקי, אך ההמלצה היא לשלב בין שניהם. חשוב לשים לב שישנם איסורים שיפסלו את הקמפיין, לדוגמה: הונאות או פעולות לא חוקיות, תכנים אשר קשורים באלכוהול, הימורים, מסחר אלקטרוני, פוליטיקה, תכנים פוגעניים ועוד.

הקמפיין שלכם מוכן!

עבדתם קשה, בחרתם תמונות וכותרות ויצרתם תוכן איכותי, עכשיו בטח מעניין אותכם מה הנתונים הסטטיסטיים של הקמפיין שלכם. הנתונים מספקים לכם תמונה אודות קהל היעד שלכם מכיוון קצת אחר, דבר שתמיד טוב להכיר בכדי לדעת איך לגעת בקהל שלכם בצורה הטובה ביותר.

הנתונים הנאספים בקמפיינים דומים לנתוני גוגל אנליטיקס, וכוללים האתרים שבהם קיבלתם את החשיפה הגדולה ביותר, האתרים עם אחוז ההקלה (CTR) הגבוה ביותר, אילו תוצאות אתם משיגים בימים שונים בשבוע, מאיזה מדינה מגיעות ההקלקות (במידה ואתם פונים לחו”ל), מה ההעדפות של המשתמשים שהקליקו על התוכן שלכם ועוד.

מזל טוב, סיימתם קמפיין!

עכשיו זה הזמן לנתח ולהבין מה בדיוק עבד או לא עבד בקמפיין, ניתוח נתוני CTR והפקת דו”ח לסיום הקמפיין הם דבר הכרחי לפרסום עתידי. אם לא תעשו זאת, הפסדתם מידע מאוד חשוב על קהל היעד שלכם.  לטאבולה כלי הפקת דוחו”ת מתקדמים וברורים לקריאה ופילוח- עכשיו אתם נכנסים לתמונה בשלב הפקת הלקחים.

בהצלחה.



    קבע פגישה ונייצר שיחה.

    חייג עכשיו 050-8652302

    ×