חייגו עכשיו
050-8652302
חייגו עכשיו

 

אם אתם מכירים קצת את עולם העסקים המקוונים, אתם יודעים כמה נורא יכולה להיות ביקורת שלילית או תגובה. ואם הביקורת הזו תופיע בגוגל, זה יהיה סיוט שלעולם לא תרצו לחוות.

לכן, חשוב תמיד לדעת איך לא להיכנס לפאניקה ולטפל במצבים כאלה בשלווה ובזהירות כשהם מתעוררים; קוראים לזה “ניהול מוניטין ברשת”.

 

למה זה קורה?

יש מצבים שצריך לומר את האמת- לכולנו יש מתחרים, ויש תמיד מישהו שמחפש דרכים להגיד מילה שלילית או שתיים עליך ועל המותג שלך.

אבל זו לא הסיבה היחידה.

תמיד יכולים להיות דברים אחרים שיכולים להוביל לתגובה שלילית או ביקורת כזו, ואלו יכולים לפגוע במוניטין המקוון של העסק שלכם- לקוח לא מסופק …אי הבנה …או פשוט שמועה שמישהו הפיץ עלייך או על העסק שלך.

תהא אשר תהא הסיבה, תמיד מומלץ להיות מוגנים ומוכנים, ולדעת מראש מה לעשות ומה לא לעשות במידה ואתם צריכים להתמודד עם מצב כזה.

 

מאמר זה יראה לכם איך לזהות כתמים כאלה על המוניטין המקוון שלכם ולהעלים אותם כך שהקהל שלכם יראה רק מה שאתם רוצה שהם יראו, ועדיין תוכלו לשמור על שמכם כסמכות מהימנה בשוק שלכם.

 

מוכנים? בואו נתחיל!

אז מישהו כתב עלי משהו רע, כמה זה בכלל משמעותי?

אוקיי, לפני שנגיע לתוך הקרביים של ניהול המוניטין המקוון של המותג, בואו נסתכל על כמה נתונים סטטיסטיים המציגים את הערך של כל מיקום בתוצאות החיפוש בגוגל.

הנה פירוט של אחוזי תנועה ממוצעים על ידי תוצאות הדירוג של גוגל עבור תוצאות 1 – 15.

דירוג תוצאות                           נתח תנועה ממוצע

1                                                  32.50%

2                                                  17.60%

3                                                  11.40%

4                                                  8.10%

5                                                  6.10%

6                                                  4.40%

7                                                  3.50%

8                                                  3.10%

9                                                  2.60%

10                                                2.40%

11                                                1.00%

12                                               0.80%

13                                               0.70%

14                                               0.60%

15                                               0.40%

 

בעברית פשוטה-  התוצאה המדורגת 1 בתוצאות גוגל היא יצרן התנועה הגבוהה ביותר, וכי עם עלייה במספר הדירוג, התנועה הממוצעת יורדת.

עכשיו נניח שתוצאה שלילית היא הדירוג של שם המותג שלכם בתוצאות החיפוש של גוגל היא בין 1 ל -10, כיצד זה ישפיע על המוניטין העסקי שלך?

אתם צודקים  … נורא!

 

אז מה עושים??

עכשיו שהבנו את חשיבות תוצאות גוגל ואת הווליום המסחרי, ומצד שני את הנזק הפוטנציאלי הטמון בתוצאות האלו, בואו נתרכז בפתרונות הקיימים לשליטה על מה שגוגל מראה. הנה כמה טיפים לפעולה שאתם יכול להשתמש כדי להיפטר מכל התוצאות השליליות על המותג שלכם, ולהקים מוניטין מקוון מוצק המפיץ ניחוח אמון ואמינות.

1.  הדרך הקלה ביותר להיפטר מביקורת שלילית או תגובה שלילית היא ליצור קשר עם מנהל האתר שבו תוכן שלילי מתפרסם כנגד המותג שלכם ולבקש מהם להסיר את התוכן. אתם צריכים להגיד להם איך תוכן שלילי זה פוגע במוניטין העסקי שלכם ולספק כמה ראיות באשר למה הערות אלה או חוות דעת הן שמועות.

אבל… אם יש בעיה אמיתית למותג / מוצר שלכם,, אתם צריכים דבר ראשון לתקן את הבעיה לפני שתנסו להגיע אל מנהל האתר הספציפי. הסבירו מה עשיתם על מנת להתגבר על הבעיה ולבקש מהם להחליף את התוכן עם ביקורת חיובית, או להסיר אותו.

 

2. שלחו בקשה משפטית להסרה לגוגל, אבל שוב… ודאו כי התוכן השלילי אינו לגיטימי וכי הוא פוגע בטעות במוניטין המותג שלכם.



אלה גישות מהירות וקלות, וגם קצת אופטימיות לעזור לכם להיפטר מהתוכן השלילי, אבל במקרה שהם לא עובדות … אתם עדיין יכולים לנקוט צעדים כדי להביא תוצאות החיפוש השליליות למטה, לפחות מן הדף הראשון של גוגל.

הצעדים הראשונים שעליכם לנקוט, נמצאים לכם מול העיניים ומתחת לאצבעות. מה שצריך לעשות זה הוא להחיל כמה טקטיקות SEO לדחוף למטה תוצאות החיפוש השליליות ולהחליף אותם עם איזכורים חיוביים ואמינים.

מוכנים להפשיל שרוולים? בואו נעבור לתכל’ס- כיצד לדחוק תוצאות חיפוש שליליות בגוגל.



    קבע פגישה ונייצר שיחה.

    חייג עכשיו 050-8652302

    ×