איך לבנות קמפיין משפיענים

 

נתחיל בהתחלה- בוא נדבר ביזנס

ברגע שיש לכם רשימה של משפיענים שממנה תבחרו עם מי לעבוד, תצטרכו לדבר על תנאי העיסקה.

חשוב לוודא שאתם מדברים באותה שפה בכל מה שקשור לתנאי העבודה כגון ההשקעה הכספית לכל פוסט, סוג התוכן, וכמובן התנאים וההגבלות מצד המשפיען. חשוב מאוד לזכור כי זה הולכת להיות מעורבות לטווח ארוך וכל “תקלה” במערכת היחסים יכולה להשפיע עמוקות על המוניטין של המותג שלך בעיני העוקבים של אותו משפיען או משפיענית.

שיווק תוכן מוכוון-משפיען

ניהול מספר קמפיינים מקבילים של שיווק תוכן הוא התנהלות נפוצה אצל מותגים. זה נכון גם לגבי שיווק משפיענים.

ולכן, אתם יכולים כמובן להעסיק מספר משפיענים כדי לקדם את התוכן והמסר שלכם. בדרך זו, תוכלו לקדם מסרים ותכנים מגוונים יותר, ולחלק את המסרים השונים בין משפיענים שונים.

יתרון נוסף בדרך זו הוא כי תוכלו להבטיח כי משפיען מסוים יצמד למסע פרסום מסוים, וכך יצבור יותר אמון מהעוקבים שלו או שלה בכל הנוגע למוצר או שירות מסוים. לפיכך, המטרה היא לשכור משפיענים שונים עבור מסעות פרסום שונים ולהפעיל אותם באופן מקביל.

 

יצירת תוכן עבור משפיענים

כאשר אתה מחליטים לשכור את שירותיהם של משפיענים ספציפיים, עליכם להחליט מראש אם אתם תהיו יוצרי התוכן עבורם או אם חבילת התשלומים שלהם כוללת את הסעיף שבו הם יוצרים תוכן ראוי עבור המותג שלכם. ללא קשר ליוצר התוכן, הדאגה המרכזית שלך חייבת להיות איכות התוכן הסופי שיוצא אל העוקבים, כך שבסופו של דבר תוכלו לתרגם את כל העבודה הזאת- להמרות.

 

מכיוון שלמשפיענים יש את ערוצי הפרסום שלהם, ושאותם אנו רותמים לצרכינו, עבור כל משפיען שאת שירותיו שכרתם, חייבת להיות מדיניות התוכן ברורה, ומוסכמת על שני הצדדים. המשפיענים שלכם יכולים גם להיות חלק מהשיווק במתחם הפנימי שלך על ידי קידום תוכן בבלוגים, תמונות או הסרטונים.

הגדירו מטרה

כמו בכל קמפיין, חשוב מאוד להגדיר מטרות בעבודה עם משפיענים.

שיתוף פעולה עם משפיען או משפיענית נחשבים יכולים להיות הישג עצום לקידום המכירות שלך. עם זאת, חשוב מאוד כי תקבעו מטרות עבור משפיענים מנוסים, ומנוסים פחות, כאחד.

מטרות אלה יעמידו את המשפיענים שלכם במקום שבו הם באמת צריכים “לתת העבודה” כדי לקדם את המוצר שלכם, ולהראות שיש ערך נכון להשקעה שלך.

 

ציידו את המשפיענים שלכם עם הכלים הנכונים להצלחה

חלק ממסעות הפרסום מחייבים שימוש של כלים מסוימים על ידי המשפיענים כדי להגיע לאחוז גבוה יותר של המרות. זוהי האחריות של העסק או המותג לוודא שהמשפיענים שלהם מצוידים בכלים הנכונים,ועל העסק לספק את אותם כלים למשפיען בתחילת הדרך. עם זאת, הרבה מותגים מכניסים את הסעיף הזה בחוזים שלהם מול המשפיען על מנת לוודא שכל מה שצריך יטופל על ידי המשפיען.

 

שימו דגש על ההחזר על ההשקעה שלכם במשפיען

תוכן שיווקי באמצעות משפיענים מספק החזר( ROI) גדול פי 11 מאשר צורות מסורתיות של שיווק דיגיטלי. אבל, כדי לוודא שאתם בעצם באמת נהנים מ- ROI גדול על המאמצים שלכם, עליכם להשתמש בכלים סטנדרטיים בניהול ההתקשרות עם המשפיען. אתרים מסויימים כגון ן Dealspotr, Klear, GroupHigh ו- Traackr מציעים ערכים סטנדרטיים בכל הנוגע לצוותים, מותגים ומיקומים גיאוגרפיים שיעזרו לכם לבנות את אסטרטגיית העבודה שלכם מול המשפיען בצורה המיטבית.

 

סיכום:

המאמץ לבניית תוכן טוב דורש הרבה זמן, סיעור מוחות, ולחץ יזמי. זה נכון לגבי עסקים מבוססים כמו גם לגבי סטארט-אפים. לכן, אתם חייבים לעשות הכל על מנת לקדם אותו.

יצירת מסע פרסום לקידום תוכן שיווקי בשילוב משפיען אפקטיבי יכול לעזור לכם להגיע לחלק עמוק יותר של המשפך.

 

לפיכך, כדי לבנות תוכנית שיווק משפיענים ל B2B או רק קמפיין תוכן שיווקי בתוספת תמהיל שיווק משפיענים, אתם חייבים לשחק את היד שלכם בצורה נכונה וחכמה על מנת שתוכלו להשתמש ביעילות גם בשיווק התוכן וגם בשילוב המשפיענים כדי להשיג את התוצאות המירביות.

 

בהצלחה!

 

הירשמו למגזין שלנו והישארו מעודכנים בכל מה שקורה בשוק

×