חייגו עכשיו
050-8652302
חייגו עכשיו

 

 

שלב 1: מטרות קמפיין המשפיענים, ניהול מדדים (KPI) , וקהל היעד

 

לפני שמחליטים איזו רשת חברתית היא המתאימה ביותר בשביל המשפיענים שבחרתם, וודאו שכל כל מסע הפרסום שלך יעמוד בקנה מידה אחיד עם היעדים שלך.

במובנים רבים, שיווק משפיענים הוא הרחבה של שיווק תוכן – דרך להרחיב את ההפצה של התוכן שלך בצורה הרבה יותר רחבה ממה שאתה יכול להשיג בעצמך. אתה גם יוצר תוכן עבור המשפיענים כדי לשתף עם הקהל שלהם או אפילו עדיף, אתה מגדיר פרמטרים של תוכן ומאפשר למשפיענים ליצור תוכן רלוונטי בסגנון שלהם, כך שהתוכן מגיע כאותנטי לקהלים שלהם.

 

היעדים שלך הם מה שאתה מצפה ממסע הפרסום שלך. אין טעם להתחייב קמפיין אם לא נקבע מטרה ברורה עבורו. עליך לעצב את כל אסטרטגיית מסע הפרסום שלך סביב היעדים שהגדרת. כמו כן, עליך להגדיר מדדי ביצוע מרכזיים (KPI), כך שתהיה לך דרך כלשהי למדוד את יעדי מסע הפרסום שלך תוך כדי המשך פעולה, וכך לקבוע את הצלחת מסע הפרסום או את כישלונו.

 

כמה יעדי מסע פרסום אפשריים שתוכל לשקול:

  • מודעות למותג
  • גידול במכירות
  • משיכת שוק חדש
  • הגדלת היקף המדיה החברתית שלך (כלומר, המשפיענים מפנים את העוקבים שלהם לדפים החברתיים שלך)
  • שימור לקוחות

 

 

זה גם המקום לחשוב לעומק מי קהל היעד של מסע הפרסום שלך. לדוגמה, אם אתה מעוניין לבנות מודעות למותג, מי אתה מקווה שיתעניין במסע הפרסום שלך? איפה הם מסתובבים, מבחינה חברתית?

אם אתם שואפים להגדיל את המכירות, אתה כנראה כבר מכיר את סוגי האנשים שקונים את המוצרים שלך, אך כאן שוב יש צורך בהבנה מה הן הפלטפורמות החברתיות המועדפות עליהם.

אם אתה מנסה להיכנס לשוק חדש, אתה באמת צריך לחשוב בזהירות מי בדיוק מרכיב את השוק החדש. אתה יכול אפילו לצייר את אישיות הלקוח המייצג את הלקוחות הפוטנציאליים החדשים שלך. חלק חיוני של מרכיב זה יהיה שוב, הבנה של באיזה רשתות חברתיות הם משתמשים.

 

אם “פייסבוק” היא התשובה לשאלה באיזה רשתות נמצאים הלקוחות שלי, זה רק הגיוני שאת הקידום שלנו באמצעות משפיענים, נמקד בפייסבוק.

 

 

 

בואו נעבור לשלב הבא- איך לארגן את מסע הפרסום שלכם באמצעות המשפיען.

 



    קבע פגישה ונייצר שיחה.

    חייג עכשיו 050-8652302

    ×