חייגו עכשיו
050-8652302
חייגו עכשיו
ראשיתוכן – שיחה – המלצה

תוכן, שיחה והמלצה הן הצלעות של המשולש המקצועי עליו הוקמה קומברסיישן.

תוכן מספק את הלוגוס, השיחה מוסיפה את הפאתוס, וההמלצה של חבר מספקת את האתוס שמרכיב את משולש השכנוע המושלם. אי לכך אנו אוהבים לטעון כי קומברסיישן היא יותר חברת שכנוע מאשר חברת פרסום. 

COMVERSATION, משחק מילים של COMmercial conVESRATION, הוקמה בשנת 2006 על רקע התפתחות המדיה החברתית והצורך של מותגים להשתלב בשיחה ברשת בצורה מסודרת ומקצועית.

המומחיות שלנו מתמקדת בשלושה מוקדים עיקריים: תוכן שיחה והמלצה. אנו מספקים גם שרותי ניהול מוניטין ברשת, הפקת וידאו, עריכה, הקמת אתרים ופלטפורמות חברתיות, הקמה ותחזוקה של עמודי פייסבוק ובניית אפליקציות, מערכות מידע ומועדוני לקוחות, כאשר כל השירותים שאנו מעניקים בנויים לתמוך במטרה מרכזית אחת: לשכנע, להסביר, לבלוט ולקבע בתודעת הלקוח הפוטנציאלי את הרעיונות, הערכים, והיתרונות של המותג או הלקוח אותו אנו משרתים. המשולש הוא גם המנוע שמביא ללקוחות שלנו את התוצאות הטובות ביותר מכל ערוצי השיווק הקיימים מבחינת עלות תועלת.

תוכן שיחה המלצה – הסוד לשכנוע

אנו מאמינים כי ניתן, באמצעות מינון נכון של פעולות מרובות להגיע לקהל היעד בצורה חכמה ולהציג בפניו בצורה משכנעת רעיונות ותפיסות אותם אנו משלבים ברחבי הרשת ובכך להשפיע על התודעה הקולקטיבית, הבנויה מהתוכן והמידע ברחבי הרשת והשיחה המתמשכת של קהל היעד על המותג ובנוגע לעולם התוכן. אנו מאמינים כי היסוד השיווקי המשפיע ביותר על הקהל הוא המלצות של הלקוחות המרוצים והדרך שבא הם באים לידי ביטוי בשיחה שבין הצרכנים לבין עצמם.

עולם השיחה ברשת מחולק לשלושה תחומים עיקריים:

  1. השיחה שבין המותג לבין הלקוחות בזירת המותג:
    כאן בא לידי ביטוי אתר המותג או אתר העסק, עמוד הפייסבוק, מוקדי התמיכה , פורומים שמפעיל המותג , בלוג או אתר תוכן שמופעל מטען המותג , פונה לקהל היעד ומאפשר אינטראקציה איתו. כל אלו מוקמים ומתופעלים על ידנו להעצים את התועלת ואת החוויה של הגולש , בין אם הוא לקוח ובין אם הוא רק מבקש להפיק תועלת ולקבל מידע.
  2. השיחה שבין המותג ללקוחות ברחבי הרשת וכן בשטח, מחוץ לטריטוריה של המותג:
    בתחום הזה משחקים תפקיד ראשי אתרי הפורומים והקהילות , הקבוצות והעמודים ברשתות חברתיות וכל מקום או זירת שיחה ותוכן שמאפשר לגולשים להחליף מידע , לשתף, לשאול , להשוות ולהתענין וכן להעלות תוכן שעשוי לעזור ולהשפיע כל גולשים אחרים ועל התודעה הכללית.
  3. השיחה שבין הצרכנים לבין עצמם:
    הכלי החזק ביותר והאמין ביותר להעברת מסרים ולשיתוף תובנות הוא כאשר הלקוח הפוטנציאלי שלנו שואל את החברים שלו או אוסף מהם מידע ביחס לקניה או החלטה שהוא עומד לבצע. פייסבוק, לינקדאין, טיקטוק, וואטסאפ, אינסטגרם ופינטרסט, הם כולם כלים אינטרנטיים דרכם מתבצעות בכל יום מאות אלפי אינטראקציות שכאלו. מטרת הזהב של כל מותג היא להיות שם, טבול בארומה חיובית של המלצה. יותר מזה הוא לא צריך ולשם מוכוונת כל אנרגיות הפרסום. גם שלנו. רק שאנחנו עושים זאת אחרת.

שמנו לעצמנו מטרה לתת ללקוחותינו מענה מתקדם ושרות מוביל בכל אחד מהתחומים הללו ולשם כך אנו מפתחים מתודולוגיה מתקדמת וטכנולוגיה ייחודית אשר מסייעים לנו לתת את השרות הטוב ביותר ואת התוצאות להן מצפה הלקוח.

נשמח לעמוד לרשותכם ולהציג את היכולות שלנו בפגישה ולתפור למענכם חליפת שיחה שלמה ומושלמת.

רוצה למדוד חליפה שכזאת?

 

    קבע פגישה ונייצר שיחה.

    חייג עכשיו 050-8652302

    ×