חייגו עכשיו
050-8652302
חייגו עכשיו
ראשיבלוגכלים בעולם השיווק הדיגיטליסיפורו של סנדל – כך תוכן היברידי עובד

טריק של הורה מותש בשירות רשת חנויות הנעליים

סנדלי ילדים

תחשבו על זה: לקוח שצריך לקבל החלטה איזו נעל לקנות – נעזר הרבה פעמים בהמלצות או “מעתיק” מאנשים אחרים שהוא תופס כשווים אליו. זאת הסיבה שתוכן שמעלים “האנשים השווים” הללו ברשתות יעזרו ללקוחות שלכם לבחור במוצר שלכם.

הרשתות היום הן כמו מפלצת תוכן שרוצה עוד ועוד, ומותגים יכולים לקחת טרמפ וליהנות מהסרטונים והתמונות שהלקוחות שלהם מעלים. תראו את זה למשל.

מקרה שהיה כך היה

רשתות המוכרות לבוש והנעלה לילדים ו/או לפעוטות ניצבים לא פעם בבעיה (יש שיגידו הזדמנות): בניגוד למבוגרים שלא ישנו את מידת הנעליים שלהם, הילדים גדלים בקצב מואץ, בעיקר בגיל הרך. ילד שבתחילת שנת הלימודים בגן היה במידה 24 יכול בקלות לסיים אותה במידה 27.

ההורים המותשים לא רוצים לרכוש נעל שלא מתאימה לרגל של הילד ולכן נמנעים מרכישת נעליים כאלה באופן מקוון או שממתינים ליום שבו יהיה סופסוף זמן לגרור את הילד לחנות.

בואו ניקח את רשת נעלי נמרוד, מותג מוכר לנעלי ילדים. הם יכולים לצלם פרסומת מושקעת שאומרת להורים – “מהיום לא צריך להביא את הילדים לחנות” – לשכור פרזנטור, להשקיע ביום צילום ולקנות מדיה ומודעות ברשתות.

אפשרות אחרת היא לחפש ברשת תוכן שיצרו לקוחות שלהם והורים בארץ ובעולם ובעלות נמוכה מאוד ולעיתים אפסית ולשתף אותם בעמוד שלהם.

ראו למשל את סרטון הטיקטוק הזה של אבא מותש שמוצא טריק נחמד שיעזור לקנות סנדלים לילד בלי להביא אותו לחנות, ומי שמרוויח היא דווקא חנות הנעליים שעולה בתיוג.

נעלי ילדים בטיקטוק

לצפייה בסרטון לחצו כאן

תוכן היברידי מול תוכן גולשים

תוכן גולשים – UGC (User Generated Content) בשירות מותג נעשה בצורה די דומה ושבלונית מאז נכנס לחיינו בסערה עם עלייתן של הרשתות החברתיות. מותגים זיהו את הפוטנציאל של תוכן שכזה, סיפקו לחלק מהגולשים מוצרים להתנסות או פשוט פנו אליהם באמצעות אתגר רשת כלשהו וביקשו מהם להמליץ על המותג או להתנסות.

התוצאה כמעט תמיד הייתה “עוד מאותו הדבר”. כיום כדי להתבלט וכדי להפעיל טוב יותר את יוצרי התוכן מבין הגולשים על מותגים לעשות שינוי מחשבתי.

גולשים שמעלים תוכן לרשת עושים זאת לרוב כדי לדבר לעוקבים שלהם, ולא בהכרח כדי למכור מוצר כזה או אחר (להוציא כמובן משפיענים העושים זאת בתשלום). שיתוף פעולה נכון בין המותג לגולשים יכול לייצר ערך לגולשים. במציאות של היום  מותג יכול ואף צריך לאתר את יוצרי התוכן מקרב הגולשים “שלו” ולתת להם כלים לשימוש מול העוקבים שלהם.

כך הוא יקדם את המוצרים שלו וכך יוצרים ווין-ווין אמיתי.

נשמע מעניין? חושבים שתוכן שכזה יכול לעזור למותג שלכם? דברו איתנו 📨


תגיות: ,
ראשיבלוגכלים בעולם השיווק הדיגיטליסיפורו של סנדל – כך תוכן היברידי עובד

    קבע פגישה ונייצר שיחה.

    חייג עכשיו 050-8652302

    ×