חייגו עכשיו
050-8652302
חייגו עכשיו

כשמדברים על קהילות, קופצת לראש ישר המחשבה על קבוצות הפייסבוק, אך לא כל הקבוצות, בין אם גדולות או קטנות הן בהכרח קהילה. אנו מגדירים קהילה כאשר קבוצה של אנשים שיש ביניהם מכנה משותף מתחברת כדי לשתף או לייצר שינויים. קהילת לקוחות של מותג לא חייבת להיות גדולה בהכרח, עליה להיות מספיק גדולה על מנת להיות בעלת יכולת השפעה על המותג, אך גם קטנה מספיק כדי שנוכל להתאים לה מסרים ושפה משותפת.

קהילות של מותגים מסייעות להם בשיפור שביעות רצון ושימור הלקוחות

מותגים המקימים קהילה, מצביעים על תמיכה במסע הלקוח. מותגים אלה רואים חשיבות בהבנת הצרכן, ומעניין אותם לשמור על קשר עם הלקוחות שלהם גם לאחר הקנייה. ביצירת קהילת לקוחות למותג קיימת הבנה כי הלקוח הוא השגריר הכי טוב של המותג. הלקוח המרוצה יספר על כך לחבריו ומשפחתו וביכולתו להיות המשווק המשתלם ביותר של המותג.

שיווק טוב יותר והכרות טובה יותר עם הלקוחות

באמצעות קהילות המותג, מתאפשר לכם כעסקים להכיר טוב יותר את קהל היעד שלכם ולהתאים לו את המוצרים שלכם. כאשר ללקוחות יש תחושה של הכרות אישית עם המותג, הם ירצו וישמחו לצרוך ממנו עוד. לקוחות שמרגישים חיבור למותג מסוים יעדיפו לצרוך אותו מאשר מותג מתחרה, תהיה להם הרגשה שהם כבר מכירים וכאמור- “סוס מנצח לא מחליפים”. בנוסף, בין חברי קהילת המותג ייווצרו קשרים אישיים, הם יוכלו לחלוק בטיפים ולשתף בחוויות שונות הקשורות למוצר או השירות של המותג.

ניהול קהילת המותג כמפתח להצלחה

כדי להפיק את הערך הרצוי מקהילת המותג עליכם להבין כי המפתח לכך טמון בניהול נכון והבנת הצרכים האנושיים של חברי קהילת המותג. לחברי הקהילה יש מה לומר, וכאשר מקימים להם קהילה יש להקשיב להם ולפעול בהתאם להתייחסויותיהם. אין זהו כלי רק על מנת לצרוח בו את שם המותג, ההבנה כי לקוחות אלה הם השגרירים הטובים ביותר של המותג טומנת בה את היחס המצופה ללקוחות אלה. כדי שהקהילה תשרת את המותג עליה לקבל בראש ובראשונה ערך אמיתי מהמותג, בין אם זו חוויה או מוצר פיזי, ועליה להיות מנוהלת בצורה מסודרת ומובנת.

אם אתם מבינים את הערך העצום שקיים ביצירת קהילת מותג וחושבים להקים קהילת לקוחות למותג שלכם, מוזמנים ליצור איתנו קשר ואנחנו נעזור ונדריך אתכם איך להפיק מזה תועלת שגם תשתלם לכם.

מוזמנים לקרוא עוד גם במאמרים הבאים-

5  דרכים להעצמת לקוחות ולהפיכתם לשגרירי העסק שלכם.

שיווק ע”י לקוחות מפרגנים ומשפיענים- מתי להשתמש בו?

לקוח מרוצה- הפרסומת הכי טובה לעסק שלך



    קבע פגישה ונייצר שיחה.

    חייג עכשיו 050-8652302

    ×