חייגו עכשיו
050-8652302
חייגו עכשיו
ראשיבלוגשיווק באינטרנט על ציר הזמןשיווק על ידי לקוחות מפרגנים ומשפיענים – מתי להשתמש בו?

שיווק על ידי לקוחות מפרגנים ומשפיענים יכול להוות דרך מדהימה להגביר מכירות, לבנות קהילה ולהעצים את תפיסת המותג שלך בקרב קהל היעד הרלוונטי. עם זאת, יש חשיבות עליונה לדעת מתי עליכם להשתמש בצורת שיווק שכזו, שכן היא מועילה במיוחד כאשר מתמקדים ביעדים ספציפיים. אם כן, מתי שיווק ע”י לקוחות מפרגנים ומשפיענים יועיל למותג שלך:

כאשר המודעות שלך אינן משיגות את התוצאות המגיעות להן

יתכן שגילית שהתוכן האורגני שלך לא מציג ביצועים טובים, ולכן החלטת לבחור במקום זאת מודעות בתשלום. עם זאת, בעשיית זאת יתכן שהבנת שהוצאת הרבה כסף ולא באמת ראית תוצאות.
הסיבה לכך יכולה להיות “חוסמי מודעות” החוסמים פשוטו כמשמעו את תוכן המודעה שלך כך שהיא אפילו לא מגיעה לקהל היעד. שנית, חלק מהצרכנים חווים “עייפות מודעות”, הם מתעייפים מהמסה האדירה של הפרסום המוצג בפניהם יום יום, וכשהם רואים מודעות חברתיות בתשלום בפיד שלהם העיוורון או ההתעלמות מהן היא בגדר פוטנציאל גבוה.

במקרה של שיווק ע”י לקוחות מפרגנים ומשפיענים הדבר שונה, בכך שהוא עובד עם יוצרים אותנטיים כדי לפרסם מוצרים ושירותים בצורה אמיתית שלא מרגישה כמו מודעה פרסומית. קהל היעד נחשף למסרים השיווקיים של המותג מאותו כותב אותנטי ופעמים רבות יוצר עימו איזו שהיא אינטראקציה, הבעת רגש, מעורבות ואף בחירה לעקוב אחריו. כך בעצם המסר ממשיך לחלחל. כותבים אותנטיים (לקוחות מפרגנים) ומשפיענים עבור מותגים מסוגלים להעסיק קהל ולהימנע מחוסמי מודעות, ובכך להגיע לאנשים הנכונים עם תוכן שהוא אותנטי.

כשאתה רוצה לבנות קהילה

אין דרך טובה יותר לבנות קהילה למותג שלך מאשר לעבוד עם לקוחות מרוצים ומובילי דעה כדי להגיע לקהל היעד שלך. כשאתה מוצא את השמשפיענים הנכונים שמתחברים לקהל שלך, זו יכולה להיות דרך נהדרת לפנות לאנשים שמעוניינים באמת במה שאתה מציע. למשפיענים הללו כבר יש קהל נישה מעורב שמעוניין בתוכן שלהם ובוטח בהמלצותיהם. בכך שמשפיען מפרגן למותג שלך ומתקשר את המסר לקהילה ההיא, המותג יכול להרוויח על גל האהדה. הסיבה שמשפיענים מצליחים ביצירת קהילות היא שהם מפגישים קבוצות של אנשים שיש להם אינטרס משותף. כאשר תחומי עניין אלה מיושרים עם מה שהמותג שלך עושה, זה יכול להיות דרך נהדרת לרתום קהילה מוכנה לגדול יחד איתך.

כשאתה זקוק לכיוון יצירתי

העבודה עם משפיען שהוא יוצר תוכן אינה תמיד רק לגרום להם לפרסם את מה שאתה מבקש. לעתים קרובות, מותגים ישתמשו ביוצרים כאלו לאורך כל התהליך כדי להצית רעיונות ולהבין כיצד להעסיק את קהל היעד בצורה הטובה ביותר. אחרי הכל, החבר’ה האלה יודעים בדיוק מה העוקבים שלהם רוצים ויכולים לעזור לך ליצור תוכן שבאמת מדבר אליהם. האינטרס של המשפיען והמותג זהים – לייצר את התוכן הטוב ביותר שאפשר, ולעיתים קרובות לא ניתן לעמוד את מידת תרומתו של המשפיען להצלחתו של הקמפיין ומה שהוא יכול לספק בתהליך היצירה.

אך זה לא תקף רק לתהליך הקמפיין. מותגים רבים פונים כעת למשפיענים בשלבים מוקדמים עוד יותר של התהליך, כמו למשל לעבוד איתם לעיצוב מוצרים. מעורבות של משפיענים בתהליך עיצוב המוצר מאפשרת למותגים ליהנות מהדיאלוג המתמיד שיש למשפיענים עם העוקבים שלהם סביב הדרישות והמגמות הנוכחיות, בעוד שהם יכולים גם לבקש מהעוקבים שלהם לספק משוב על מוצרים. הם גם מכירים היטב את הקהל שלהם. עבור מותגים, הבאת משפיען, שקהל היעד הדמוגרפי העוקב שלו תואמת את קהל היעד שלהם, לתהליך העיצוב, מאפשר להם לייצר מוצרים שמובטחים שהם הפייבוריטים בקרב הקהל המבוקש שלהם.

כאשר יש לך מוצר או שירות חדש המוצע

זה יכול להיות קשה מאוד לצאת עם מוצר חדש לשוק באופן שאינו כופה את עצמו על הצרכן. עם זאת, שיווק ע”י לקוחות מפרגנים ומשפיענים יכול להקל על המותג שלך. היכולת שלהם להביא את המוצר לידיעת אנשים באופן שמועיל באמת לצרכן, גורמת לצורת השיווק הזו להתבלט.

אם יש לך מוצר או שירות חדש שיוצא, שיווק על ידי לקוחות מפרגנים ומשפיענים יכול להציע את ההזדמנות המושלמת להעלות את המודעות ולהגדיל את המכירות. שימוש בפלטפורמת שיווק משפיעה מעניקה לך תובנות בזמן אמת ויכולה גם להיות מועילה להפליא כשמשתמשים בה להמרת לידים. בדרך זו תוכלו לראות אילו כותבים ומשפיענים מציגים ביצועים טובים, מעורבים ומובילים אנשים לסל שלהם, ומתאימים את ההוצאות שלכם בהתאם.



ראשיבלוגשיווק באינטרנט על ציר הזמןשיווק על ידי לקוחות מפרגנים ומשפיענים – מתי להשתמש בו?

    קבע פגישה ונייצר שיחה.

    חייג עכשיו 050-8652302

    ×