חייגו עכשיו
050-8652302
חייגו עכשיו

למבורגיני, יערות, ואימפריות נופלות

אז… מתי אתם מתכננים לרכוש את הלמבורגיני שלכם? אחרי שתקראו את מה שאנחנו אהבנו השבוע, יתכן ותשנו את דעתכם. אם כבר בנסיעות עסקינן, פרט למקיף על הרכב וביטוח תכולת דירה, מצאתם את עצמכם דוחים הצעות לביטוח חיים? ובכן, לחברת הביטוח הזו יש קיצור דרך יצירתי אל התודעה שלכם. ואם כבר שאלות מציקות, את מי שאלתם לאחרונה: ‘אם עץ נופל בעיר ואף אחד לא שומע, האם הוא השמיע צליל?’ יתכן ומצאנו תשובה לשאלה העתיקה. החזיקו חזק.

 

פולקסווגן מהירה מלמבורגיני???

מסתבר שהזמן האידיאלי לרכישת פולקסווגן חדשה, הוא ממש לפני חופשת הקיץ. כל הדגמים זמינים במלאי, והצרכן לא נאלץ להמתין חודשים לרכבו החדש. בהתבסס על כך,  בתיבול הומור פנימי ומשובח של משרד הפרסום בבריסל DDB, נוצר הקמפיין האינטגרטיבי שלפניכם.

הקמפיין חלש על אמצעי מדיה מגוונים, כרזות, פרינטים ומודעות, פרסומות ברדיו ורשתות השידור השונות, באנרים וקידום ממומן של הפרסומת ברשת. למרות שהפולו לקחה את הלמבורגיני לספין רציני.. יש לנו תחושה שגם היא מעריכה את הבדיחה.

 

בטוח שאתה לא זקוק לביטוח???

 

קמפיין פרינט חדש של MullenLowe עבור חברת Itau ענקית פיננסים בקולומביה, מעלה את השאלה הרובצת על רובנו, בכשרון רב. כל אחת מהתמונות המבנים הנטושים, מתעדת ‘נפילת האיפריה’ ומופיעה בליווי הסלוגן:

Life Insurance-  You never know that you need it, until you need it

 

האימפריות המתועדות בנפילתן הן Panam, Toys “R” Us, Blockbuster

אכן, תמונות קשות, אך הקמפיין – מבריק.

אם עץ נופל בעיר ואף אחד לא שומע, האם הוא השמיע צליל?

כנראה שכל אחד נפגש עם החידה הפיסקלית-פילוסופית הזו בעברו, אך פרסום סנסציוני, רותם את הצליל האניגמטי לטובת קמפיין לרווחת הציבור ברומניה.

The Deforestation Beat ובשפתנו: מקצב בירוא היער

בירוא יערות תורגם למקצב, אותו שוזרים אמנים מובילים ביצירותיהם המוזיקליות. הקמפיין היצירתי נוצר על ידי מקאן ובעבור וירג’ין רומניה.

אחרי שתאזינו לקצב העצים הנופלים בסרטון, שוב לא תוכלו שוב להתייחס לחידה כמובנית מאליה.

 

 

 

 



    קבע פגישה ונייצר שיחה.

    חייג עכשיו 050-8652302

    ×