חייגו עכשיו
050-8652302
חייגו עכשיו
ראשיבלוגעולם הפרסום מלא אנשים מוכשריםמהלכי שיווק מתוחכמים- מסי, פורטנייט ותודעה חברתית

מהם מהלכי השיווק המתוחכמים של השבוע במדיה החברתית?

ליאו מסי מנסה אפיק מקצועי חדש וכובש את העולם הערבי לבוש תחפושות, פורטנייט בשירות האיגוד האוסטרלי לפיזיותרפיה, ופצצות תודעתיות בביקיני גאומטרי משנות את החוקים במסיבת בריכה סובלנית במיוחד.

הקריירה החדשה של מסי (או: הכסף הגדול לא בכדורגל)

אחרי שמיליארדים ברחבי הגלובוס התאכזבו מביצועיו בגביע העולם, מסי מציג קריירה אלטרנטיבית ומבדרת מבית FP7 עבור ‘Qatar for Ooredoo’ הלא היא ספקית הסלולר המובילה של קאטר. הקמפיין הושק במהלך המשחקים של גביע העולם לכדורגל, אך יוסיף לייצג את החברה לאורך כל שנת 2018. ניתן לראות את הפרסום המשולב בקטר, כווית, עומאן, אלג’יריה, תוניסיה, אינדונזיה, מלדיבים ומיאנמר. למרות שהקמפיין ממוקד דיגיטלית, קטעי הוידאו המשעשעים של מסי בתחפושות שונות ומשונות, משודרים גם בערוצי טלוויזיה מקומיים וערביים, יחד עם מדיה חברתית, קטעי וידאו לחברות תעופה, שלטי חוצות דיגיטליים, כל שניתן להבטיח טווח מעורבות מקסימלית עם צרכנים פוטנציאליים.

פורטנייט בשירות אגודת הפיזיותרפיה האוסטרלית (או: פיזיופורטנייט)

הלהיט של חברת Epic האמריקאית, חגג ביולי האחרון שנה להשקתו לקהל הרחב, ומסתמן שקהילת הגיימינג מתרחבת באמצעותו למימדי ענק. מי מבינכם שטרם התוודע למשחק, פורטנייט הוא משחק וידאו תלת-ממדי המשלב אקשן, יריות ובנייה. בין אם בבאטל רויאל או הצלת העולם, אוהדיו מצביעים על איכותיו בשעות ארוכות של הארדקור גיימינג.

אגודת הפיזיותרפיה של אוסטרליה מתעלת את אהדת הגיימרים למשחק ופונה אליהם בשפה שהם ודאי מבינים, ולפניכם התוצאה הנגישה. פרינט מתוחכם ושנון של Award School. בנינו, מי צפוי שיזדקק לתמיכה פיזיותרפיסטית אם לא גיימרים צמודי מסך?

קומברסיישן פורטנייט1ק

קמפיין בגדי ים לקידום סובלנות (או:פצצות לתודעה בביקיני)

ליין בגדי הים של המותג ‘כרומט’ מגדיר מחדש את משמעות בגדי הים ל(א)נשים, קורא תיגר על תודעת השלמות המסרסת, ומאפשר ביטוי לגיוון ולצעקה החברתית לסובלנות. המותג, הידוע בנועזותו, מגובה בעיצוב בקו גיאומטרי וחדשני, משיק מסע פרסום חדש שנוצר בשיתוף עם הסוכנות היצירתית ברלין קמרון. בעקבות כך, הם מקווים להגדיר מחדש את כללי הבריכה הרווחים ולחגוג את הקיץ בדגש על שחרור מנוקשות, אהבה עצמית, נועזות ושינוי תודעתי הכרחי, לפניכם כללי הבריכה על פי כרומט:
חוסר בסובלנות – בלתי נסבל
שיטור הגוף אסור בהחלט
צלקות ו\או סימני מתיחה מתקבלים בברכה
כל בעלי ה’יכולות המיוחדים’ רצויים
שיימינג בנושא אוכל אסור בהחלט
שיער גוף יתקבל בהערכה
חוגגים את הצלוליטיס
אין הגבלת גיל
כבוד נדרש לכינויים מועדפים
להטבי”ם ומגלי חיבה בציבור לא יצונזרו
קמפיין ‘חוקי הבריכה’ מציג קרייאיטיב מצויין של Berlin Cameron תחת מחלקה בשם Girl Brands Do It Better ויהיה מופץ דיגיטלית ע”י Quantcast. הקמפיין צולם בפארק אסטוריה, והדוגמניות מציגות דגמים של דניס ביידוט, אריקה הארט, מאמה קאקס, אמה וג’ינה רוסרו, עבור ליין בגדי הים של Chromatהמציע לראשונה גודל של 3XL ל(א)נשים.



    קבע פגישה ונייצר שיחה.

    חייג עכשיו 050-8652302

    ×