חייגו עכשיו
050-8652302
חייגו עכשיו
ראשילמה אנחנו

חברת COMVERSATION מתמחה בשיחה ברשת. הן בשיחה של המותג עם הלקוח והן בזו שבין הצרכנים לבין עצמם. באמצעות טכנולוגיה ייחודית, דרך יצירת שיחה ותוך השתלבות בשיחת הגולשים הקיימת ברשת אנו עוסקים בקידום מוצרים שירותים ורעיונות. אנו מספקים ללקוחותינו תוכן, הפצה, ניטור וניהול שיחה וכן הקמה של פלטפורמות תומכות המלצה והנעה לפעולה. באמצעות אנשי תוכן, סוכני שיחה מומחים ושגרירים מקרב הלקוחות אנו מספקים ללקוחותינו מגוון של יתרונות על פני המתחרים, ממודעות ואהדה ועד קניה והנעה לפעולה בקרב קהל היעד. באמצעות הקמה של עולמות תוכן, מערכות CRM ופלטפורמות לניהול שגרירים וממליצים אנו מאפשרים מערכת יחסים לטווח ארוך בין המותג ללקוחותיו.

שיחה אקטיבית ברחבי הרשת

טקטיקה ואסטרטגיה:

ניתוח המותג וערכיו ביחס לסביבה התחרותית, לשיחה המתנהלת ברשת לתובנות הצרכניות וקהל היעד ויצירת תוכנית עבודה ותרחישי שיחה בהתאם למטרות הפעילות.

ניטור ומעקב:

הפעלה של מערכות אוטומטיות וסוכנים אנושיים לאיסוף מודיעין על השיחה ברשת הנוגעת למותג ולערכים הרלוונטיים לו ולמתחריו.

סוכני שיחה:

פעילות ,תוכן ושיחה של גולשים/סוכנים מומחים בפורומים, רשתות חברתיות, קהילות ואתרי תוכן אשר מייצרים שיחה על המותג בהתאם למטרת הפעילות. הפעילות נעה מהנעת גולשים לאתר המותג דרך יחסי ציבור, המלצות, חוות דעת, שמירה על שמו הטוב של המותג ועד ניגוח מתחרים.

שיחה מותגית רשמית עם הלקוחות

בלוג מותגי / אתר משפך / קהילה / פורום:

הקמה תחזוקה וניהול של אתרי תוכן וזירות שיחה מטעם המותג. יצירה, עריכה, ניהול ועדכון התוכן וכמובן ניהול שיחה עם המבקרים. סביבת שיחה שכזו הוא הדרך הטובה והיעלה ביותר להוות אוטוריטה מקצועית ולנהל מערכת יחסים רשמית ותקשורת בלתי אמצעית עם הלקוחות המודרניים.

פייסבוק:

הקמת קבוצת פייסבוק הכולל אפיון ,קריאייטיב, עיצוב, בנית אפליקציות, ניהול שוטף של העמוד והפקת קמפיינים ורעיונות לפעילויות. מענה לגולשים ויצירת שיחה ערה בדף באמצעות תכנים פניות אישיות לפרופילים מתאימים.

בלוגרים ומובילי דעה:

פעילויות תוכן בשיתוף בלוגרים ומובילי דעה לצורך הפצת מסרים ושירותים דרך משפיעים וגולשים מרכזיים אשר מסקרים וחווים דעה על המוצר או השרות ובדרך זאת מייצרים חשיפה, אהדה וקידום במנועי חיפוש.

תוכן, תוכן, תוכן:

הפקת תכנים בעלי ערך הן עבור אתר המותג (הגדלת זמן חשיפה ויצירת ביקור חוזר) והן לתועלת קידום השיחה ברשת (גיוון ועניין) בדגש על התאמה למרחב הווירטואלי. טקסט ווידאו, תוכן ויראלי, סקרים, שאלונים, גלריות, עלונים (ניוזלטר) וכן הפקה והפצה של סרטונים ויראליים, מכתבי שרשרת, עצומות וכו’

כתיבת פוסטים ומאמרים המקדמים את המותג ואת שרותיו והפצתם ברחבי הרשת

Social CRM – חבר מביא חבר

EMPACT – ניהול שגרירים ושיווק דרך מעגלים חברתים:

מערכת ייחודית לניהול שגרירים ולקוחות מרוצים למטרות שונות כאשר המשימה היא לייצר קהילה מגובשת מחד ומאידך פעילות אישית מבוזרת לצורך קידום שמו הטוב של המותג ולצורך הגעה לקהל היעד דרך קהל הלקוחות הקיים. הלקוחות המרוצים הם סוכני הפרסום הטובים ביותר. מערכת EMPACT מאפשרת למותג לנהל את הלקוחות הנאמנים ונותנת להם כלים מגוונים ומתוחכמים לשווק ולקדם את המותג לעשות זאת בצורה קלה, מדידה ומתגמלת וכך להגיע לקהל היעד דרך קהל היעד.

ניתן להרכיב חבילות שרות ולהתאים שירותים ועלויות על פי צרכי הלקוח

 למידע ופרטים נוספים:

יניר אלתר

050-8652302

info@comversation.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

×