טוויטר הוא שירות מיקרובלוגינג, כלומר אתר שמאפשר לאנשים לכתוב על כל נושא שיעלה על דעתם במגבלות של 140 אותיות וסימנים. אמנם כל אחד יכול לפתוח לעצמו חשבון טוויטר ופשוט להתחיל לצייץ לעולם את אשר על רוחו ומוחו, אך עסקים המשכילים לנצל פלטפורמה זו, מוצאים שרמת המעורבות של העוקבים שלהם מובילה לעלייה במכירות.
מה שהופך את טוויטר לכלי שיווקי יעיל הוא העובדה שכל מה שתרצו לכתוב ביופיע לא רק בעמוד שלכם, אלא גם יופיע בדפים של כל העוקבים שלכם- דרך מצויינת לשלוט במסרים שלכם ולהגיע עם המסר עד לכף ידם של העוקבים. ניתן לשתף תוכן רלוונטי של אחרים, לשתף תוכן רלוונטי מהאתר שלכם, ולתת עיצות וטיפים מעולם המותג שלכם. על ידי כך גם לבסס את עצמכם כאוטוריטה בתחום, אך בעיקר על מנת לשמור על קשר עם הלקוחות והלקוחות הפוטנציאליים שלכם בצורה תמציתית ומרוכזת.
להלן עשרת היתרונות העסקיים העיקריים של שימוש בטוויטר:
- הגברת התנועה לאתר שלכם
- יצירת קשרים עסקיים חדשים
- הפצת תוכן
- הגברת המודעות למותג שלכם
- העצמת פעולת SEO
- הגדלת הסיכויים לרכישה
- הגעה לקהל רחב יותר
- מיצוב המותג כסמכות בתחום
- קבלה ואיסוף משוב מיידי
- ניצול משאבים אופטימלי
אז עכשיו שאתם מבינים את היופי, היעילות, והפשטות של טוויטר, הגיע הזמן לנצל את הכלי הזה כדי לקדם את המותג שלכם קדימה.