חייגו עכשיו
050-8652302
חייגו עכשיו
ראשיבלוגכלים בעולם השיווק הדיגיטליאיך להגיע ללקוח וללמוד ממנו – ניטור, הקשבה ומעקב שוטף ברשת

ניטור שיחה ותוכן –

הרשת היא מקום של תוכן, ושיחה שמתרחשת סביב כל התוכן הזה.

התוכן שהגולש צורך בנוגע למוצר או מותג והשיחות ברשת בהן הוא לוקח חלק או נחשף אליהן מעצבות את הדרך בה הוא תופס את המותג שלך, בין אם מדובר בעסק, מומחה, רעיון או תפיסת עולם.

הצעד הראשון יהיה להכיר ולהבין מה הם המסרים שעולים בחיפוש בגוגל, פייסבוק וכל מנוע חיפוש רלבנטי ומהשיחה הרוחשת סביב עולם התוכן בו המותג חי.

בין אם מדובר על שיחה ישירה על המותג ובין אם בשיחה אשר רלבנטית לקהל היעד, ההבנה והחשיפה למה שאומרים ורואים עליך ברשת היא מרכיב מרכזי ביצירת תמונת מצב אמיתית. בהמשך תמונת מצב זו תשמש אותך כרפרנס על מנת לעקוב וללמוד מה השינויים שקורים לאורך זמן הפעילות.

זהו אכן עולם דינמי ומשתנה, בו הגיבור של היום יכול להיות הנבל של מחר.

עם זאת , התועלת במעקב שוטף עמוקה הרבה יותר מאיתור מוקדם של משברים.

השיחה ברשת בין הגולשים מספקת תובנות רבות ומכילה הזדמנויות עסקיות מגוונות. הלקוחות הפוטנציאלים מתחילים את תהליך הקניה ברשת.

התוכן של המותג שלך מעורר שיחה וצריך לעקוב וללמוד מכל דבר שנאמר על מנת להפיק תובנות ( מה חושבים עלי, מה הצרכנים שלי רוצים וצריכים, מה כואב להם ומה עוזר להם, למה הם מגיבים טוב ומה נדחה על ידם או זוכה להתעלמות) וזה כמובן רק קצה הקרחון.

הקשבה היא הצעד הראשון במכירה, ואם לפני מאתיים שנה קבע פרנסיס בייקון כי”ידע הוא כוח”, היום זה נכון מתמיד, משום שידע הוא לא כבר לא רק כוח. בעידן המידע, בעולם העסקי, הידע הוא סם החיים.

 

אנחנו כאן כדי לתת לכם את הכלים הטובים ביותר להגן על המותג שלכם, לפתח פעילות ניהול מוניטין, לספר את סיפור המותג שלכם, ולהעביר את המסרים שלכם בצורה אינטליגנטית ומדויקת.

צרו קשר איתנו עוד היום.



ראשיבלוגכלים בעולם השיווק הדיגיטליאיך להגיע ללקוח וללמוד ממנו – ניטור, הקשבה ומעקב שוטף ברשת

    קבע פגישה ונייצר שיחה.

    חייג עכשיו 050-8652302

    ×