המפרסמים והמשווקים בימינו לא יכולים להסתפק רק ביצירת מוצרים מעולים ומסרים מחודדים. הם חייבים להכיר לשלוט ואף לפתח חידושים טכנולוגיים. טכנולוגיה היא אחת הדרכים למשוך את תשומת ליבו של הלקוחות והיא גם מספקת לנו דרכים חדשניות להכנס אל מתחת לרדאר שלו. הנה כמה שעשו את זה מעניין במיוחד
בסין יש בעיה חמורה של זיהום אויר, עד כדי כך שלעיתים האנשים נאלצים להסתובב ברחובות עם מסכות. קובאישי היא רשת בתי מרקחת גדולה במזרח שהחליטה לנצל את המצב אך גם להיטיב עם הלקוחות ולמכור את המסכות הללו בהנחה. אבל היא בחרה לעשות זאת בדרך מאוד מעניינת כשאחוז ההנחה ע ל המסכות נקבע ע”פ שיעור הזיהום באזור בו נמצא הלקוח. שיעור הזיהום וההנחה מתפרסמים דרך קבע באתר שלה. בכך היא מרוויחה כמה דברים. גם מספקת ללקוחות מידע חשוב ( תוכן כן) גם מרויחה כניסות ואתר שלה וכמובן ביקור של לקוחות נוספים שנכנסים רק לקנות מסכות אבל על הדרך כנראה שיקנו עוד כמה דברים. כבר דברנו על כוחו של התוכן?
אפרופו זיהום אוויר. בשנים האחרונות המודעות לסכנות הנגרמות כתוצאה מעישון סיגריות הולכת וגדלה. כבר אין עישון במקומות ציבוריים, אנשים מפסיקים לעשן ליד אנשים שזה מפריע להם. אבל אין שום חוק (עדיין) נגד עישון ברחוב. בשוודיה רצו לגרום למעשנים להבין שגם העישון מפריע ובפוגע בבריאותם. אז הקימו שלט מיוחד ובו חיישנים מיוחדים שבכל פעם שהוא מאתר עשן הוא פשוט משתעל… תראו בעצמכם איך בעולם בו אמצעי המדיה הולכים ומשתכללים יש מקום לשימוש גם באמצעי המדיה המסורתיים בצורות חדשניות
עוד מגמה שמתחזקת ככל שחולפות השנים היא הקניה ברשת היום אנחנו יכולים לקנות כל דבר כמעט דרך הסמארטפון או מהמחשב הבייתי. החל מפיצה וכל מזון אפשרי, בגדים, אלקטרוניקה, אומנת כל דבר. ב Hiunday בבריטניה החליטו לקחת את המגמה הזו צעד אחד קדימה. כשמאפשרים לקנות מכונית ( כן מכונית) באתר האינטרנט שלהם. נכנסים לאתר. בוחרים את הרכב , אמצאי תשלום, מספר תשלומים ועוד כמה פרמטרים. מזמינים וחבילה עם הרכב תגיע אליכם הבית. מעניין יהיה לראות כמה אנשים ישתמשו בשירות הזה. אבל בלי ספק הוא מעביר מסר. ולא פחות חשוב מכך. גרם לכולנו לדבר על המותג.
בימים בהם יכולת סינון התכנים של הצרכנים שלנו הולכת ומשתכללת, גם על המפרסמים להשתכלל. השימוש בטכנולגיה משרת עבורינו כמפרסמים מספר מטרות. הוא מסייע לנו לחדור את מסכי האדישות של הצרכנים שכבר נתקלו בהכל. הוא גורם לנו למשוך את תשומת ליבו של הצרכן ומספק נושא לשיחה בין הצרכנים ולבסוף הוא גם מציג אותנו ואת המותג שלנו באור חדשני ומעודכן. תתחדשו