חשיבה מחוץ לקופסה בעולם הפרסום
מצד אחד קשה מאוד לשכנע ילדים לאכול ירקות ופירות כאשר האלטרנטיבות הן כ"כ מגרות זו כנראה אחת הסיבות שברומניה כל ילד רביעי סובל מעודף משקל או השמנה… מצד שני ילד יעשה כמעט כל מה שתרצה אם רק תספר לו את הסיפור הנכון MEGA IMAGE היא אחת מרשתות הסופרמרקטים הגדולות ברומניה רצתה לסייע להורים לגרום לילדיהם לאכול יותר ירקות ופירות, אז היא החליטה לעזור להם לספר את הסיפור שישכנע את הילדים לאכול פירות וירקות. באמצעות אריזות נייר פשוטות היא הפכה את הירקות והפירות ברשת לדמויות ( דינוזאורים, חלליות,, כבשים ועוד) את הדמויות הללו היא שלבה בספר ואפילו בהצגה ייעודית, מה שסייע לילדים להתחבר אליהם ובסופו של דבר לאכול אותם גם… כנראה שזה היה סיפור טוב כי מכירות הפירות/ירקות של החנות צמחו בלא פחות מאשר 300% ומספר הקונים בחנות עלה ביותר מ-11%.
או למשל..
כולנו יכולים להדבק בשפעת, בכל מקום מכל אחד. על מנת להזכיר זאת ולעודד אנשים להתחסן נגד המחלה. יצרו במשרד הבריאות הברזילאי שלט חוצות שמזכיר לעוברים והשבים לעשות זאת. אבל הם לא יצרו שלט רגיל אלא שלט אינטראקטיבי שמתעטש ואפילו משפריץ נוזלים בכל פעם שמישהו עובר לידו… לאחר מכן מתחלף הכיתוב ומזכיר כמה חשוב להתחסן
וגם למעשים טובים כמובן…
טינדר היא אפליקציה שמטרתה לסייע לבן אדם למצוא זיווג. . בשמורת הטבע Ol Pejeta Conservancy חי סודאן. הקרנף הלבן הצפוני האחרון בעולם. הקרנף אינו יכול להתרבות באופן טבעי ובשמורת הטבע עושים כל מאמץ על מנת לגרום לסודאן להתרבות. הם עושים את זה באמצעים טכנולוגיים ומדעיים שעולים הרבה כסף, אותו אין להם.
לכן הם יצאו בקמפיין. ואיפה המקום האידיאלי למצוא זיווג? נכון בטינדר. הם יצרו לו פרופיל ברשת החברתית וכל מי שראה את תמונתו של הקרנף והחליק אותה ימינה ולמעשה סימן אותו כמתאים לבצע תרומה מעל 2 מיליון איש החליקו ימינו כשראו את תמונתו של סודאן. תוך 48 שעות נגיע הבשורה לכל אמצעי התקשורת. 190 ארצות ב-40 שפות ו-2.1 ביליון חשיפות במדיה הגדילו את התרומות ב-320% ונתנו תקווה גם לסודן.