כולנו כבר שמענו יותר מפעם אחת שתוכן הוא המלך. “תוכן” ממשיכה להיות אחת המילים היותר חמות בעולם השיווק. אבל למה בעצם?
רבים מאיתנו מבצעים סקר שוק באינטרנט לפני רכישת מוצרים אישיים, בחירת ספק שירות, לפני רכישת מוצר טכנולוגי, או חופשה. אז איך אני דואג שהלקוחות שמחפשים שירותים כמו שיש לי להציע ימצאו את דווקא העסק שלי ויבחרו לצרוך ממנו? איך אני מבדל את העסק שלי מהמתחרים?
איך? בעזרת התוכן. תוכן הוא הדרך שלנו להסביר ללקוח בצורה הכי מפורטת, מדוע הוא צריך את שירותינו/ או מדוע השירותים שלנו הם בדיוק מה שהוא מחפש, ובמה השירותים שלנו שונים מהשירותים של המתחרים.
באמצעות יצירת והפצת התכנים הנכונים יכול בעל העסק לתת ללקוח את התחושה הקרובה ביותר למה שהוא יחווה כשיבקר בעסק/ ישתמש במוצר או יקבל ממנו שירות.
לא פחות חשוב מכך: תוכן טוב, כלומר: רלוונטי מעניין ואטרקטיבי (כזה שנותן ערך לגולש) יגדיל את הסיכוי שימצאו אותנו במנועי החיפוש. מנוע החיפוש של גוגל מבוסס על תוצאות והוא רוצה להביא למחפשים את התוצאות הטובות והרלוונטיות ביותר. לכן אם הוא מזהה תוכן טוב ואטרקטיבי (כלומר כזה שיש לו הרבה צורכים) הוא ידאג לקדם אותו במעלה מנוע החיפוש ויגדיל את הסיכוי שמי שיחפש את אחד מהשירותים שאתם מציעים או דברים הקשורים בעולם התוכן שלכם (בהנחה שהתוכן שלנו עומד בקריטריונים שציינו למעלה) יראה את השם שלכם, את התוכן שלכם או האתר שלכם (בו מופיע התוכן) וכך יגדיל את הסיכוי שהוא יתעניין במה שיש לכם להציע.
תוכן מעניין הוא המנוע מאחורי הקידום האורגני של האתר שלכם- הוא משאיר את הגולש באתר שלכם, ומעלה את האתר שלכם בדירוגי גוגל (Time on Site), ומציג את האתר במקומות שבהם יש יותר עיניים על המוצר שלכם.
מה זה בעצם “תוכן” ואיך עושים את זה?
תוכן הוא כל דבר, הוא נמצא בכל מקום! כל דבר בעסק שלנו הוא תוכן גולמי. מהעובדים, הלקוחות, דרך מה שאנחנו עושים למענם ועד מה שהם חושבים עלינו. מהספקים דרך חומרי הגלם ועד האריזה של המוצר אחרי שנעשה בה שימוש. מהדרך אל העסק שלכם, החניה שלכם והמזכרת איתה יוצא הלקוח. עכשיו אתם רק צריכים לדעת לקחת את התוכן הגולמי הזה ולהפוך אותו לכזה שיספר את הסיפור שלכם, כך שישרת את העסק שלכם ויעביר את המסר שלכם. כל מה שצריך לעשות זה: לצלם, לתעד, לכתוב, לשאול, לאסוף חוויות, ללמד,להסביר, לעדכן, או להסריט. תוכן הוא הדרך הטובה ביותר של בעל העסק להעביר את הלקוח את החוויה של ביקור בעסק מבלי לעשות זאת בפועל. ע”י צריכת התוכן הנכון יוכל הלקוח הפוטנציאלי להבין מה מחכה לו ברגע שיצרוך ממנו שירותים ולהגדיל את הסיכויים שיעשה זאת.
כתיבת תוכן רלוונטי, שמלא במילות מפתח מעולם העסקים שלכם, וקידום התוכן הזה בצורה אורגנית או בקידום ממומן, הם הלחם והחמאה של מה שאנחנו עושים.
נשמח לעשות את זה גם בשבילכם.