שיווק באמצעות החושים

ריחות רעים, אשפה, ונוסטלגיה היו מנת חלקנו השבוע. פרסומות שמתחכמות ופונות לזכרונות שלנו נוטות לעבוד יותר טוב כיוון שהן פונות לרגש או, לחילופין, מכריחות אותנו לחשוב.

נראה אתכם אוכלים את זה:

במשך היום אנחנו מכניסים לפה שלנו הרבה דברים שגורמים לריח רע. אנחנו לא באמת יכולים לעטוף את הדברים הללו במנטה (או נענע)… או שכן? רעיון מבריק של Miami Ad School Europe עבור יצרנית סוכריות המנטה רפונזל.

בושם שעשוי מזבל?

הייתם קונים בושם שעשוי מזבל? חברת הבשמים הנועזת Etat Libre d'Orange אומרת לנו ש-כן, אפילו אם אנחנו לא יודעים. אפילו אשפה היא לא בזבוז ומהדבר הכי לא-קשור לבישום אפשר להוציא משהו מדהים…

פעם הכל היה פשוט יותר?

לקראת יציאת הסרט שחקן מספר אחת של ספילברג, העמוס בקריצות לסרטים ומשחקים משנות ה-80, שיחררו באופלן האחים וורנר סידרה של סרטונים בסגנון משחקי מחשב מאותה תקופה, של הפתיחים של סדרות ישנות שאהבנו! מושלם לכל חובבי הנוסטלגיה באשר הם! (לשאר הסרטונים, הכנסו לכאן)

הכי פשוט להרים אלינו טלפון

הירשמו למגזין שלנו והישארו מעודכנים בכל מה שקורה בשוק

Open chat
היי , זה איתן!
אשמח לקצר לך את הקריאה ולהסביר הכל בשיחת טלפון..