על פנייה ממוקדת לקהל היעד בעידן המודרני

איך משיגים את תשומת ליבו של הצרכן המודרני? איך יוצרים פנייה ממוקדת לקהל היעד? קבלו 3 דוגמאות מענייניות מגניבות ושונות

הצרכן המודרני נחשף מידי יום לכ- 3000 מסרים שיווקיים, מותגים רבים מתחרים על תשומת ליבו על מנת שיקנה את מוצריהם. הצרכן המודרני הוא מאוד מתוחכם ואת מרבית המסרים, אלו שאינם מתאימים לו או שלא מספיק בולטים, הוא פשוט לא רואה. מותגים רבים משקיעים מאמץ רב לא רק בפיתוח המוצר או הקריאייטיב של הפרסומת אלא גם בדיוק הפנייה ובייצור פנייה ממנה לא יוכל להתעלם.

דרך אחת היא פשוט להיות הכי מהיר. הכי מהיר לאמץ טרנדים לוהטים ולהתחבר אליהם עם המותג שלך. הטרנד הלוהט של הימים הללו Pokémon Go להיט מובייל חדש מבית נינטנדו, במסגרתו מוחבאים בעולם האמיתי פוקימונים, שניתנים לאיתור באמצעות האפליקציה (פעם קרו לזה אוגמנטד ריאליטי או מציאות רבודה). המשחק עומד להפוך כנראה לאחת האפליקציות המצליחות ביותר בהיסטוריה. ימים ספורים לאחר השקתו והוא כבר פופולרי יותר בארה”ב מאפליקציית טינדר, ובדרכו לעקוף את כמות המשתמשים היומית של הרשת החברתית טוויטר.

כמה מותגים זריזים כבר הספיקו להתחבר לאפליקצייה ולטרנד הלוהטים, חלקם התמזל מזלם ופוקימונים אותרו בחנויותיהם כמו Applebee’s או Walmart והגולשים פרסמו ועשו את כל העבודה, חלקם פשוט רכבו על הטרנד כמו Best Buy שיצרו ערכה למחפש שכללה בטריות ומזון, או הזמינו את המחפשים לבוא ולעשות זאת בשטח החנות או האתר שלהם כמו Cincinnati Zoo & Botanical Garden , רשתCinnabon . בימים האחרונים החל גם פרסומים על מקומות שמותגים ישלמו לנינטנדו על מנת שזו תשבץ בהם פוקימונים.

מה אתכם, אתם חלק מהתופעה או שאין לכם מושג על מה ולמה כולם מדברים?

Pokémon Go

דרך נוספת לתפוס תשומת ליבו של הלקוח היא להגשים לו חלומות, מי מאיתנו לא חלם כילד שהוא גיבור על ואם לא גיבור על אז לפחות כוכב בסרט או במשחקי וידאו? Old Spice החליטה להגשים לנו את החלום ומאפשרת לכל אחד להשתתף במשחק וידאו המבוסס על חייו.

המשחק שואב מפרופיל הפייסבוק של השחקן את תמונתו ותמונת חבריו ומשלב אותם במשחק וידאו בסגנון שנות ה-80. מעבר להיותו מגשים חלום ילדות וכייפי, המשחק מאפשר למותג להגיע לקהל היעד באמצעות השחקנים במשחק: כל שחקן מתבקש לבחור את החברים שישתתפו במשחק ואת ניחוח הדאורדורנט האהוב עליו. אלה, כמובן, משרתים את אולד ספייס ומאפשרים למותג לפרסם לשחקן ולחבריו את המסרים הרלוונטיים להם.

בימינו, הטכנולוגיה המתפתחת מאפשרת למותגים לתפוס את תשומת ליבו של צרכן גם ע”י פנייה ישירה וממוקדת, אם ע”י תחומי עניין, רימרקטינג או סוג הרכב שהוא נוהג בו: סוג הרכב בו אנו נוהגים אומר עלינו הרבה. מי הנוהג , כמה כסף יש לו ומאפיינים נוספים. מערכת מיוחדת מאפשרת לטרגט את קהל היעד ולשגר אליו מסרים ומודעות רלוונטיות בזמן אמת על פי הרכב שהוא נוהגג בו.. בין המאמצים טכנולוגיה זו נמצאת חברת רנו שיצאה בקמפיין שילוט חוצות בלונדון ( שימו לב לטקסט בבילבורד)

 

13708413_1025213064213822_860673969055545633_o

איך זה עובד?

https://vimeo.com/174253651

 

 

אנו חיים בתקופה בה הצרכן מקבל הצעות שיווקיות רבות בכל שנייה, מותגים רבים מתחרים על תשומת ליבו הינן, מותגים שישכילו להגיע אליו בצורה מדוייקת וממוקדת ולהגיש לו את ההצעה הרלוונטית ביותר, היכן שהוא אוהב ואיך שהוא אוהב. מותגים שישכילו למצוא את הדרכים המדוייקות ביותר לפנות את הצרכן הפוטנציאלי שלהם, יצליחו לגייס אותו כלקוח במהירות ובאחוזי הצלחה גבוהים יותר.

הכי פשוט להרים אלינו טלפון

הירשמו למגזין שלנו והישארו מעודכנים בכל מה שקורה בשוק

Open chat
היי , זה איתן!
אשמח לקצר לך את הקריאה ולהסביר הכל בשיחת טלפון..