השבוע ראינו את סמסונג עוקפת את אפל בפופולריות (לפחות בפרסומות), את אפל מנסה לשכנע אותנו לקנות דברים עם הפרצוף שלנו, ואת קדילק מנסה להראות לעולם שהיא חדשנית ומודרנית.
סמסונג במקום הראשון
בשבוע האחרון, חברת סמסונג (Samsung) הפכה למדוברת ביותר ברשת עם הפרסומת למכשיר הדגל החדש שלה – הS9. הפרסומת מתרכזת ביכולות המצלמה שהענקית הקוריאנית שילבה במכשיר, והרשת – כמרקחה!
אפל רוצה להשתמש בפנים שלכם
הפרסומת השנייה הכי מדוברת ברשת השבוע הייתה של אפל (Apple) למכשיר האייפון X – או יותר נכון, ליכולת לשלם איתו על קניות תוך שימוש ביכולת זיהוי-הפנים במכשיר. מדובר בחידוש טכנולוגי שזמין דרך שירות Apple Pay (שעדיין לא זמין במחוזותינו). מה דעתכם – זה רעיון גאוני, או סיכון מיותר?
גם לקדילק מגיע להתחדש
העתיד כבר כאן
לפחות לפי קדילק (Cadillac). יצרנית המכוניות האמריקאית רוצה שנקשר בינה לבין חדשנות, ולפי כמה שדיברו על הפרסומת שלה ברשת – נראה שזה עובד.
בעשורים האחרונים, קאדילק הייתה יותר שם של יציבות, עיצובים שאינם פורצי-דרך, וסך-הכל תדמית שמרנית. עכשיו, היא מראה שימוש בטכנולוגיות עדכניות, כגון שליטה על הרכב מאפליקציה יעודית, נהיגה עצמאית, ועוד.
מה דעתכם על צי הרכבים החדש שלה?