7 דרכים להשיג עוד לקוחות ולהגדיל את העסק שלך

מזל טוב! השקתם את העסק שלכם בהצלחה, ובניתם לעצמכם בסיס לקוחות קטן. יש יתרונות כשמתחילים בקטן, כי זה מאפשר לכם ליצור מערכת יחסים אישית עם הלקוח שלכם, אולם תמיד יגיע השלב שבו תרצו להנגיש עוד את המוצר שלכם. הרבה יותר קל להגיד שאתם רוצים להגדיל את מאגר הלקוחות שלכם מאשר לעשות את זה. איך תשיגו עוד לקוחות לעסק שלכם?

הנה 7 רעיונות שיעזרו לכם לעשות זאת:

1 – כשזה מגיע להצעה העסקית שלכם – צאו מהאזור הבטוח

אם אתם מתקשים להגדיל את מאגר הלקוחות שלכם, זה יכול להות בגלל שאתם מסתכלים על הכל מפרספקטיבה צרה, מה שגורם לכם לפספס לקוחות פוטנציאליים. אם אתם מנסים לשווק את העסק באותה הצורה כל הזמן, זה לא יהיה מפתיע שאתם לא מצליחים להגיע ללקוחות. נסו לבנות מחדש מערכת אמון שתגרום לכם להגיע ללב הלקוח.

2 – מנפו את הנטוורקינג הקיים

נקודת המוצא הנוכחית היא הקלה ביותר להתחיל בו, מכיוון שמילה מפה לאוזן יכולה לעזור לכם להגדיל את המאגר. מומלץ לעסקים קטנים ליצור מועדון של לקוחות מפרגנים כדי שיוכלו להמליץ הלאה על המוצר או השירות.

3 – בנו מפה של מערכת היחסים

כשתבנו מפה של העסק שלכם, הכולל את הלקוחות והמוצרים שלכם, יהיה לכם יותר קל להצליב בין הלקוחות שלכם והצרכים שלהם, להבין מה שיש לכם להציע כעסק. מפה זו תעזור לכם לכוון את הלקוח לכיוון הנכון לו.

4 – המשיכו להרחיב את הנטוורקינג שלכם

אמנם נהדר להתבסס על מאגר הלקוחות הנוכחי שלכם כדי להגיע ללקוחות נוספים, אולם אם תישענו רק עליהם, בסופו של דבר תגיעו גם לקצה שלהם, ללא כיוונים נוספים. אם אתם מוצאים את עצמכם בסיטואציה הזו, סימן שהגיע הזמן להרחיב עוד קצת את הגבולות שלכם. איך תעשו זאת? ע”י השתתפות במפגשים מקצועיים, הצטרפו לארגונים אחרים, צרו שיתופי פעולה, וכך תראו את המאגר מתרחב.

5 – השתתפו באירועים, תייצרו תוכן וערך מוסף

אנו מאמינים שיש לכם מומחיות בנושאים רבים, למה שלא תמנפו אותם כדי ליצור מעורבות קהילתית? ע”י שיתוף תחומי ההתמחות שלכם, תוכלו להגדיל את העסק שלכם וכן ליצור לעצמכם שם מקצועי חיובי ומוביל. ותוכלו גם לעורר עניין בקרב קהל לקוחות פוטנציאליים נוספים.

6 – הוסיפו קריאה לפעולה

קיימות הרבה אסטרטגיות שיווק עם פוטנציאל למשוך לקוחות חדשים. הוסיפו קריאה לפעולה לחומר השיווקי שאתם שולחים. הקריאה לא חייבת להיות מורכבת מדי או ארוכה מדי, פעמים רבות המטרה שלה זה בעיקר לגרום לתגובה כלשהי.

7 – הציעו מוצר חדש בחינם, תמורת התנסות וחוות דעת

אם העסק מבוסס על מוצר כלשהו, אתם יכולים להציע אותו ללקוח שלכם כדי שהוא יהפוך ל”שפן ניסיונות”. זאת יכולה להיות דרך נחמדה לגרום לו להפוך ללקוח חוזר כשהמוצר יתפתח. בהמשך, בהנחה שהייתה לו חוויה מוצלחת וחיובית, הוא יצא מרוצה, והוא יחזור אליכם כלקוח חוזר, ואף ימליץ הלאה לאנשים שהוא מכיר.

 

לסיכום, אם תמנפו את היתרונות שלכם כעסק, תרוויחו לקוחות נאמנים שישמחו לחזור אליכם ואף להמליץ עליכם הלאה.

הירשמו למגזין שלנו והישארו מעודכנים בכל מה שקורה בשוק

Open chat
שלום,
נשמח לייצר עבורך שיחה ברשת