שיווק דרך שיחה ברשת

שיחה היא הדרך הטובה ביותר להעביר מסר שדורש הסבר

היכולת לעשות זאת היא אומנות בפני עצמה. היום, מיותר לציין, אין אפשרות להימנע מכך. הצרכנים, הגולשים, הלקוחות, החברים והעובדים. כולם מדברים, כל הזמן, על כל דבר. האתגר של שיווק באמצעות שיחה היא לעודד שיחה בנושאים הקרובים למותג שלכם או למוצר שלכם, שאותו אתם מבקשים לקדם. יש להבין היטב את נפש הצרכן, את מהות הסיטואציה ואת אופי השיחה לפני שמבקשים להתערב. יש להקשיב היטב. כן, קודם כל להקשיב.

השווקים הם שיחה. שיווק באמצעות שיחה היא הדרך הבטוחה לחדור לתודעה של הלקוח שלך
שיווק באמצעות שיחה הוא למעשה חיקוי של המציאות. תעשה את זה נכון כאשר תתנהג בצורה טבעית

איך מקשיבים?

יש דרכים מגוונות להקשיב לשיחה ברשת. ניתן לעשות זאת באמצעות מנועי חיפוש ייעודיים, ניתן לעשות זאת באמצעות תוכנות מתוחכמות. אבל הדרך הטובה והנכונה ביותר לעשות זאת היא קודם כל להבין מה הם הנושאים הנוגעים לעסק שלכם, ואז לאתר את זירות השיחה הרלוונטיות ופשוט לבקר בהם באופן תדיר ומסודר תוך מעקב על נושאי השיחה ואנשי המפתח בה.

ניתן להפיק מודיעין יקר מפז רק באמצעות הקשבה והעלאת שאלות מתאימות והתייעצות עם הגולשים המתאימים.

אחרי שעוקבים, מנטרים, מקשיבים ומנתחים, מגיע שלב ההתערבות. כאן יש כמה דרכים לעשות זאת. השאלה החשובה שצריכה להישאל היא מה המטרה של השיחה? האם לייצר חשיפה? להשיג אהדה? לזכות בהעדפה מול מתחרים? לשפר תדמית? להניע גולשים לאתר? אולי אפילו לבצע מכירה? לכל מטרה יש דרך פעולה מתאימה, בהתחשב כמובן באופי השרות, המוצר, הסביבה וקהל היעד.

נקודות חשובות שצריך לזכור כאשר מבקשים להתערב בשיחה ברשת:

  • אי אפשר לכפות שיחה, אפשר ללבות אותה ולעודד אותה אבל בשום פנים לא ניתן לשלוט בה.
  • צריך לדעת להקשיב ולהיות רלוונטי לנאמר ולא לחכות לתורך לדבר.
  • אם לא הצלחת ליצור ענין או ערך מוסף לקהל אליו אתה פונה אין שום משמעות למה שאמרת.
  •  הגולשים חכמים. צא מנקודת הנחה שאף חכמים ממך. דבוק באמת, והיה נכון להעביר דרכה את המסר שלך. 

רוצה לדעת עוד?

בואו נשב לפגישה ונחשוף אותך לעולמה המרתק של השיחה הקולחת ברשת.

צוות קומברסיישן.

הכי פשוט להרים אלינו טלפון

הירשמו למגזין שלנו והישארו מעודכנים בכל מה שקורה בשוק

Open chat
היי , זה איתן!
אשמח לקצר לך את הקריאה ולהסביר הכל בשיחת טלפון..