חייגו עכשיו
050-8652302
חייגו עכשיו
ראשיבלוגשיחה ברשתתנו לתוכן (היברידי) לדבר במקומכם

כיצד תוכן גולשים פועל ביעילות בשירות המותג

סלפי - תוכן גולשים

אנשים אוהבים לדבר עם אנשים – לא עם מותגים. למותגים רבים יש בעיה, הם מוכנים להשקיע כדי להגיע אל הלקוחות, ליצור כתבות, סרטונים ומידע בעל ערך, אלא שבעבור גולשים רבים מסר שמגיע ישירות מהמותג נחסם אוטומטית ב”קיר בלתי נראה” מכיוון שהם התרגלו עם השנים לתפוס תוכן מותגי כפרסומת ולהתעלם ממנו.

מה עושים במצב כזה?

אחרי ניתוח הפעילות שלנו ומחשבה רבה, מצאנו כי הדרך להתמודד עם המחסום הזה ולהגיע אל קהל היעד, היא לאתר את האנשים שמנהלים שיחה ברשת על הנושאים שהמותג רוצה לדבר עליהם, ולהיעזר בהם כדי לגרום לאנשים להתעניין.

המשימה שלנו היא לאתר את השיחות שמתנהלות ברשת, לראות אילו תכנים מעוררים את רוב השיח, ואז לחבר בין יוצרי התוכן למותג. המותגים מרוויחים פעמיים – פעם אחת מהעובדה כי מתבצע ניטור שותף של השיחה בעולמות התוכן שלהם, ופעם שנייה מהאפשרות לרתום יוצרי תוכן שאינם “פרזנטורים” של המותג וכך התוכן שלהם אינו נתפס כפרסומת.

בעולם הרהיטים נוכל לחפש מעצבי פנים למשל, בעולם הכספים נבדוק קואצ’רים, מומחים פיננסים למיניהם – אנשים שחיים ברשת ממילא ומשתפים את המידע שלהם עם העוקבים ועם גולשים אחרים.

תחשבו על זה: רשת חנויות בגדים שרוצה לקדם ליין חדש או בגד מסוים, יכולה להיעזר במוכרת באחד הסניפים שמעלה לרשת סרטוני הדרכה מטעמה, או אפילו תמונות של הליין החדש ומספרת עליו לעוקבים שלה. אם זה נעשה בצורה אותנטית, הגולשים והעוקבים יגיבו לכך בפתיחות ויהיו מוכנים לשמוע. כעת רק נותר לייצר מוצר טוב…

והתוכן המנצח הוא…

מניתוח הפעילות שלנו בשנתיים האחרונות אנחנו מזהים כי השיחה סביב תוכן מעניין כמו למשל: 

  • סרטון ויראלי
  • תמונה או מ”ם
  • ריל/סטורי באינסטגרם
  • אתגר בטיקטוק
  • פרקי פודקאסט
  • כתבה באתר תוכן

מגיעה בפועל לקהל גדול הרבה יותר ויוצרת הזדמנויות חדשות במרחב הדיגיטלי שבו המותג רוצה להיות או להשתלב וכרגע הוא לא מסוגל. 

הנה דוגמה: רשת “הסטוק” יכולה לפרסם מוצר חדש באמצעות מודעות, באנרים ופוסטים ממומנים, אך יכולה לזהות אנשים שביקרו בסניפי הרשת והעלו משם תוכן אותנטי לצרכים האישיים שלהם, כמו בגיפ שפה למטה. עכשיו עליהם למצוא את הדרך להשתמש בתוכן הגולשים הזה לטובת השיחה על המוצרים השונים או על הסניף שבו הוא צולם.

טעימה מפרויקט טיקטוק

נשמע מעניין? רוצים גם? פנו אלינו באמצעות הטופס פה למטה או התקשרו:

אריאל: 052-8848272

יניר: 050-8652302


תגיות: , ,
ראשיבלוגשיחה ברשתתנו לתוכן (היברידי) לדבר במקומכם

    קבע פגישה ונייצר שיחה.

    חייג עכשיו 050-8652302

    ×