המותגים של היום כבר מבינים, בלי דיאלוג עם הלקוחות והלקוחות הפוטנציאליים אין להם שום סיכוי. הם מבינים שהם צריכים לעשות הרבה בשביל להוכיח לנו הלקוחות שהמוצר שלהם הוא המוצר בשבילנו, אפילו אם הוא לא מיועד עבורינו קחו למשל את חברת Contours Baby יצרנית עגלות התינוק, שהחליטה לתת להורים לנסות בעצמם את העגלות שלהם ועצבו עגלות זהות לאלו של התינוקות אבל כאלו שיכולות להכיל בתוכן אדם מבוגר כך שיוכל להרגיש בעצמו איך זה מרגיש בתוך העגלה. רוצים לנסות?
מסתבר ש 2/3 מלקויי הראייה בעולם הם נשים וב Maybelline NY Brasil החליטו להפסיק להתעלם מהן ולתת להן את היחס לו הן ראויות. מחקרים מוכיחים כי אשה המרוצה ממראה החיצוני שלה, היא בעלת ביטחון עצמי גבוה יותר ומרגישה טוב יותר עם עצמה. איפור מסייע לה להרגיש כך, גם אם היא לא רואה אותו (יש כמה מותגים ונשים שיחלקו על הגישה הזו, אבל הפעם נתעלם מכך) אז במייבלין החליטו לסייע גם לאלו שאינן רואות או רואות קצת פחות טוב להתאפר ויצרו במיוחד עבורן אפלקיציה מיוחדת המנחה אותן כיצד מתאפרים גם מבלי לראות. הכנסו ונסו בעצמכן וספרו איך יצא לכן
דרך נוספת להתחשב בלקוחות ולהראות להם שאנחנו מקשיבים להם, היא פשוט לשאול אותם מה הם חושבים. הבחירות בארה"ב הן אחד מנושאי השיחה המדוברים בעולם בימים אלו. ורשת המסעדות RocoMamas שהיא רשת מסעדות המבורגרים בכלל בדרום אפריקה יצרו 3 המבורגרים ייעודיים The Donald המיועד לתומכי Donald J. Trump Trump , The HillBil לתומכי Hillary Clinton וג'וקר המיועד לאלו שאינם מזדהים עם אף אחד מהצדדים. . כאשר הטעם של כל המבורגר מאפיין גם את אישיות ומצעו של המועמד. עוד דרך לנסות להחליט במי לבחור… מי מוביל בסקר ההמבורגרים? הכנסו לכאן ותגלו
הדרך שלנו אל הלקוח עוברת דרך הלב הבטן והראש שלו, בשביל שללקוח יהיה אכפת מאתנו, הוא חייב לראות שלנו אכפת ממנו