חייגו עכשיו
050-8652302
חייגו עכשיו
ראשיבלוגכלים בעולם השיווק הדיגיטלי6 צעדים למשיכת עוד לקוחות בלינקדאין

האם אתם מתקשים בניסיונות למצוא לידים ולקוחות חדשים לעסק שלכם?

יכול להיות ששמעתם שלינקדאין היא רשת חברתית אפקטיבית להרחבת הפעילות העסקית שלכם, אבל תהיתם למה זה לא קורה עבורכם. אתם לא לבד.

זו בעיה שהרבה עסקים מתמודדים איתה. הבעיה הזו מצטרפת לקושי נוסף, והוא הזמן שאתם מקדישים לאימות וסינון של הלידים שכן נכנסים. לא כולם מייצרים עבודה, וכל הזמן הזה, הוא זמן שאתם לא מקדישים לפעילויות מייצרות רווח.

אם אתם עסק מתחום ה-B2B, יזמים, ספקי שירותים מקצועיים, או אנשי מכירות, לינקדאין יכולה לעזור לכם להתגבר על האתגרים הללו.

עם מעל 500 מיליון משתמשים, לינקדאין היא פלטפורמת מדיה חברתית, שמאפשרת למשתמשים לבנות רשת קשרים עסקית חזקה ומשמעותית. לשם השוואה אינסטגרם מחזיקה כמיליארד משתמשים. פייסבוק – היא מפלצת של 2 מיליארד פלוס, אבל שתיהן לא מתאימות למטרת הרחבת הפעילות העסקית שלכם, כמו לינקדאין. בדומה לאירועי נטוורקינג עסקיים, היא מאפשרת למשתמשיה ליצור ולבנות קשרים מהזווית העסקית, אבל שלא בדומה לאירוע פיזי כמו כנסים למיניהם, למשתמשים יש גישה למאגר הרבה יותר גדול של לקוחות פוטנציאליים ושיתופי פעולה אסטרטגיים.

 

למעשה, לינקדאין עוזרת לכם ב –

  1. השגת גישה בלתי אמצעית למקבלי החלטות
  2. הפצת התוכן שלכם לקהל רחב יותר
  3. הנעת גולשים לאתרים ובלוגים שלכם, יותר מכל רשת חברתית אחרת.
  4. ייצור יותר לידים – היא ב- 277% יותר יעילה מפייסבוק וטוויטר בייצור לידים. (על פי hubspot.com)

 

כל זה ודאי נשמע מרשים, אבל אתם אולי עדיין תוהים למה וכיצד בדיוק לינקדאין כ”כ יעילה בייצור לידים, מכירות, והשגת לקוחות בסביבת השיווק בין עסקים.

 

לינקדאין אפקטיבית משום שהיא הסביבה האולטימטיבית לבניית מערכות יחסים. עם מספר כל כך גדול של אנשי מקצוע, בעלי עסקים, ומנהלים בכירים מדרג שלישי, שמשתמשים במערכת, לינקדאין נותנת לכם גישה ישירה לקהל היעד שלכם. היא גם מספקת לכם את הכלים למצוא, ליצור ואז לבנות את הקשרים איתם. כל זה מגדיל באופן דרמטי את התוצאות של מאמצי המכירות שלכם ומקצר את אורך מעגל המכירות שלכם.

 

עם פרופיל מלא, שלם, בעל חזות מקצועית, ותכנית יומית לייצור לידים בידיכם, בהשקעת אפילו מעט זמן כמו רבע שעה ביום (תלוי ביעדים שלכם ובענף בו אתם פועלים) אתם יכולים להתחיל למלא את משפך המכירות שלכם עם לקוחות אידיאליים.

 

צעד ראשון – פרופיל מקצועי

 

לפני שתתחילו בצעדים כלשהם שיציבו אתכם מול אנשים בעמדות מפתח ומקבלי החלטות, אתם חייבים לוודא שהפרופיל שלכם מקצועי, מכוון באופן אופטימלי לעלייה בתוצאות החיפוש, והחשוב מכל – ממוקד בלקוח.

איננו יכולים להדגיש את הנקודה הזאת מספיק. כמו שלא תופיעו לפגישה עם אנשי מפתח כאלו באופן מסורבל, או לא מקצועי, אתם חייבים לוודא שהפרופיל שלכם מציג אתכם, באופן שמסייע לכם ולא מחבל במטרות שלכם. עליכם לראות את עצמכם כמותג. הפרופיל אמור לשקף את הסגנון, השפה, והתדר, של המותג שאתם.

 

צעד שני – זיהוי הסיכויים

 

ייצור לידים בלינקדאין מחייב אתכם להחזיק בתפיסה ברורה של מהו קהל היעד שלכם. ההמלצה שלנו היא להתחיל לחשוב על תארים והגדרות תפקיד נפוצות שהאנשים שאתם מכוונים אליהם ישתמשו, בהם כדי לתאר את עצמם. זה יהיה חלק קריטי במציאת אנשי קשר פוטנציאליים להתחבר אליהם ברשת.

הכותרות שאתם מחפשים קשורות לעיסוק שלהם. למשל: מנכ”ל, רואה חשבון, סמנכ”ל מכירות, מנהלי משאבי אנוש, מנהלי שיווק וכו’. ברגע שיש לכם כמה כותרות כאלה, אתם יכולים למצוא אותם בקלות באמצעות שתי שיטות: חיפוש מתקדם של לינקדאין, או באמצעות חיפוש בקבוצות בלינקדאין, שהן סביבות מאד יעילות.

 

צעד שלישי – שלחו הודעת תודה

 

כשאתם מקבלים התראה שמישהו קיבל את בקשת החיבור שלכם בלינקדאין, פנו אליו בהודעת תודה אישית. אל תנצלו אותה לקידום אישי, ואל תנסו למכור את עצמכם בשום דרך, חוץ מלצרף את כתובת האתר שלכם לחתימה שלכם. אם אפשר, מצאו איזשהו מכנה משותף בפרופיל שלהם, שיוכל לשמש מוצא לפיתוח שיחה ביניכם. ממש כמו במפגש במסיבה, מה שצריך לעניין אתכם הוא להתחיל להכיר את אותו אדם ולהשאיר עליו רושם חיובי.

 

צעד רביעי – שלחו הודעות שמחזקות את מערכת היחסים

 

שימו לכם תזכורת, לפנות לאיש הקשר החדש שלכם בתוך שבוע עם הודעה “מחזקת יחסים”. המטרה היחידה שלה תהיה להעניק לצד השני משהו עם ערך, ללא מניע נסתר. נתינה ללא ציפייה לקבל היא חלק קריטי בבניית מערכת יחסים אותנטית. אנחנו מציעים לפנות עם נושא שרלוונטי למטרות העסקיות שלהם. כשזה נעשה בצורה הנכונה, זה מראה שאתם מבינים את האתגרים שלהם, ויכול לשתול את הזרע לעסקים פוטנציאליים בעתיד. דוגמאות לתוכן שתוכלו לשתף איתם – צ’קליסטים, דוחות, מאמרים, סרטונים, ספרים אלקטרוניים וכל דבר רלוונטי אחר.

 

צעד חמישי – תקשרו איתם בקבוצות לינקדאין משותפות

 

הציצו בקבוצות שהקליינטים המיועדים שלכם הצטרפו אליהן. אם אתם עדיין לא חברים בקבוצות האלו, התחילו להצטרף לקבוצות שהן רלוונטיות עבור אנשי היעד שלכם. על פי הגדרות לינקדאין אתם יכולים להצטרף לעד 50 קבוצות. לא כל המשתמשים בלינקדאין פעילים בקבוצות, אבל אם יש לכם איש יעד שכזה, זאת דרך מצוינת לגרום להם לשים לב אליכם, באופן שמבליט את המומחיות והידע שלכם בתחום עיסוקכם. הקבוצות הן הסביבה בה מתקיימת שיחה ברשת באופן ער בתחומי הפעילות שלכם. זה עשוי להיות משתלם עבורכם אפילו לפתוח קבוצה בלינקדאין, וכך להפוך לסוג של משפיענים בעצמכם, ולהשיג אפקט גדול יותר בעיצוב דעת הקהל ברשת.

 

צעד שישי – העבירו מערכות יחסים אל מחוץ למחשב

 

זהו הצעד החשוב ביותר, שבו מרבית האנשים מפספסים. בלי הצעד האחרון הזה, יש הרבה תקשורת ומדיה, אבל לא הרבה כסף ומכירה. אחרי שבניתם מספיק תחושת הדדיות ובניתם את האמינות שלכם, עליכם לעשות את המעבר לשיחה אוף-ליין.

זכרו, המרות שמביאות לכם הכנסה מגיעות תמיד מחוץ לרשת. אל תנסו למכור או לסגור עסקה עם מישהו, מבלי שניהלתם איתם שיחה אישית, מחוץ לדפי הרשת, שבה למדתם בדיוק מהן הבעיות איתן הם מתמודדים. רק אז אתם יכולים להציע פתרון. אם עקבתם אחרי הצעדים עד כה במסירות, איש היעד שלכם אמור להיות פתוח לרעיון של שיחה אישית, מכיוון שהפגנתם אמינות, מומחיות ואת היכולת שלכם לתת ערך.

 

עקביות היא מילת המפתח

 

בסופו של דבר, ההצלחה שלכם בלינקדאין תהיה תלויה במסירות שלכם לקיים את התהליך שתואר כאן באופן יומיומי. אם תוסיפו באופן עקבי ומתמיד אנשי קשר שתואמים לקהלי המטרה שלכם ותבנו את המוניטין שלכם כבעלי סמכות בתחומכם, תתחילו למשוך זרם של לקוחות פוטנציאליים שיביאו תוחלת.



ראשיבלוגכלים בעולם השיווק הדיגיטלי6 צעדים למשיכת עוד לקוחות בלינקדאין

    קבע פגישה ונייצר שיחה.

    חייג עכשיו 050-8652302

    ×