חייגו עכשיו
050-8652302
חייגו עכשיו
ראשיבלוגכלים בעולם השיווק הדיגיטליהקרב על תשלום באפליקציה מתפוצץ בטיקטוק

ערנות של גולש אחד חשפה מאות אלפי גולשים ליתרונות והחסרונות במאבק של ביט ופייבוקס על כיסי הלקוחות

ארנק דיגיטלי

מישהו זוכר שפעם היה אשכרה צריך להיסחב עם ארנק, מזומן וכרטיס אשראי לכל מקום? מאז נכנסה אפליקציית “ביט” לחיינו החל השינוי, לאט לאט הצטרפו אפליקציות נוספות כמו “פייבוקס” וגם ענקיות הטכנולוגיה גוגל ואפל ייצרו ארנק דיגיטלי שתפקידו לגרום לנו להוציא עוד ועוד כסף בכזאת קלות שלא נעצור רגע אפילו לחשוב על המשמעויות הנלוות.

יש משהו בממשק שפיתחו אנשי “ביט” שהופך אותו נוח מאוד לתשלום בין חברים ואפילו בין לקוחות לעסקים קטנים. נדמה שבכך תמיד היה להם פער, גם אם קטן, על פני המתחרה העיקרית שלהם – “פייבוקס”. זהו רק אחד האתגרים של אנשי השיווק בפייבוקס, והנה עזרה שהם קיבלו מכיוון לא צפוי.

בקרב בין אפליקציות התשלום המקוון, היו אלה פייבוקס שהרוויחו מסרטון של גולש שצפה בתוכנית חיסכון של חדשות 12 ושיתף בטיקטוק על התגלית שלו שהוא צריך לשלם עמלה בכל פעולה שלו באפליקציית ביט במכשיר שלו. ובטיקטוק כמו בטיקטוק – לפעמים סרטון יכול להתפוצץ מרוב ויראליות, וזה הגיע כבר ליותר מ-630 אלף צפיות! חשיפה שכזו קשה עד בלתי אפשרי להשיג באופן אורגני.

למעשה רוב המותגים יצטרכו להיפרד מכסף רב בעבור כמו צפיות שכזאת, מה גם שמכיוון שזה הגיע לטיקטוק יש פה קהל אטרקטיבי מאוד לאנשי ביט ופייבוקס גם יחד.

פייבוקס נגד ביט

לצפייה בסרטון לחצו כאן

על שילוב נכון של תוכן היברידי בשירות המותג

תוכן היברידי הוא שם כולל לתוכן המתאים לשיחה ברשת והוא משלב תוכן גולשים אותנטי ותוכן מותגי. היתרון שלו הוא בכך שהתוכן הזה “מגיע מלמטה”, מתוך השיח ברשתות ולא כפרסומת מטעם המותג שיכולה להרתיע גולשים מסוימים. תוכן שכזה יהיה מכוון לנושאים ולבעיות שעולות ברשתות, ויכול לשמש בהמשך גם את המותג.

רוצים לעשות את זה נכון?

תחילה צריך לשנות חשיבה, לא רק “מכירה ישירה”, אלא מתן כלים ליוצרים והגולשים שמעלים תוכן לרשת גם ללא המותג שלכם – עזרו להם לדבר אל העוקבים שלכם ועל הדרך להתייחס למותג שלכם או אולי על בעיה או כאב שהוא יכול לפתור.

לקומברסיישן היכולת הייחודית להפיק את התוכן, ואחר כך לעשות בו שימוש בפלטפורמות השיחה הייעודיות לכל מותג באמצעות המפרגנים.

נשמע מעניין? חושבים שתוכן שכזה יכול לעזור למותג שלכם? דברו איתנו 📨


תגיות: ,
ראשיבלוגכלים בעולם השיווק הדיגיטליהקרב על תשלום באפליקציה מתפוצץ בטיקטוק

    קבע פגישה ונייצר שיחה.

    חייג עכשיו 050-8652302

    ×