חייגו עכשיו
050-8652302
חייגו עכשיו
ראשיבלוגכלים בעולם השיווק הדיגיטלישלום כיתה א’: והפעם שיעור בתוכן גולשים

שימוש נכון באימהות רגשניות יכול לקדם את מותג התיקים בלי הצורך בהפקה מוקפדת

תלמידים ביום הראשון בבית הספר
מתוך אינסטגרם: למצולמים אין קשר לכתבה

מדי שנה מתחילים כמיליון ילדים ונערים את שנת הלימודים, לרוב זה גם קורה ב-1 בספטמבר. הרשת, מיותר לציין, מלאה בפרסומות ומבצעים לקראת היום המיוחל – קנו 2 זוגות נעלי ילדים במחיר אחד, חדשו אצלנו את מלאי המחברות ותזכו ל-40% הנחה ועוד ועוד.

עד כה אין שום דבר חדש. בגלל הייחוד של תאריך כזה נכון יהיה להקצות לו חשיבה ומשאבים מעוגת השיווק השנתית. אך יש דרך נוספת עליה אפשר לחשוב ולהוסיף אותה לפעילות: ההורים הנרגשים.

האם ראיתם ילד מכיתה א’ ללא תמונה ברשתות?

מאז נכנסה אינסטגרם לחיינו, אין שלום כיתה א’ בלי תיעוד של כל שלב בבוקר הראשון בספטמבר – עוד מסידור התיק בערב שלפני, דרך היציאה מהבית עם החולצה הלבנה, המעבר בשער בית הספר, הכניסה לכיתה ועוד ועוד.

מותגים המייצרים תיקים לבית הספר, הלבשה והנעלת ילדים צריכים לקחת בחשבון שהתמונות האלה יכולות לשמש גם אותם. ההמלצה שלנו היא לאתר הורים כאלה מבעוד מועד, לעזור להם בהנחה או תמריץ להגיע ליום הזה עם הציוד שלכם ולהעלות תמונות מחמיאות.

ילד או פרסומת מהלכת?

חשבתם על זה שכל ילד שעולה לכיתה א’ הופך כמעט ללא ידיעתו לשלט פרסומת מהלך? חברות זריזות יכולות לשתף את הסרטונים ולכתוב: “תודה שבחרתם במותג התיקים שלנו”… לפעמים זה יהיה שווה יותר מפרסומת מושקעת עם קריאייטיב ופיצוח וסבב אישורים בלתי נגמר.

ילדים בבית הספר

גם אני רוצה תוכן כזה למותג שלי

מצוין. תוכלו גם לפנות אלינו כדי שאנחנו נחשוב עליו במקומכם. תוכן כזה נקרא “תוכן היברידי” והוא משלב תוכן גולשים עם תוכן מותגי. אז לקראת החגים או לקראת אחרי החגים זה הזמן לראות איפה זה יכול לפגוש את הלקוחות שלכם. דברו איתנו.

נשמע מעניין? חושבים שתוכן שכזה יכול לעזור למותג שלכם? דברו איתנו 📨


תגיות: ,
ראשיבלוגכלים בעולם השיווק הדיגיטלישלום כיתה א’: והפעם שיעור בתוכן גולשים

    קבע פגישה ונייצר שיחה.

    חייג עכשיו 050-8652302

    ×