חייגו עכשיו
050-8652302
חייגו עכשיו
ראשיבלוגכלים בעולם השיווק הדיגיטליפסיכולוגיה מאחורי שיווק במדיה החברתית

מה היה קורה אילו הייתם יכולים להשפיע על הרגשות של הקהל שלכם ולגרום להם לעשות את מה שאתם רוצים?

אנו נבחן כאן התנהגויות פסיכולוגיות שיעזרו לכם להיכנס לתוך הראש של הלקוח הפוטנציאלי שלכם, ונבין מה עובר לו בראש כשהוא עובר על הפיד שלכם.

מבט עמוק יותר לתוך הפסיכולוגיה החברתית תהפוך אתכם למשווקים דיגיטליים אפקטיביים יותר, שתביא ליותר אינטראקציה חיובית עם המותג שלכם. במילים אחרות, תגרום לכם לקבל יותר לייקים ואהדה.

כך תעשו את זה:

1 –  תשדרו אנרגיה חיובית

כולם יודעים שאושר הוא דבר מדבק, כמו חיוך וצחוק מתגלגל. מחקרים גילו לאחרונה שזה נכון גם במדיה הדיגיטלית, ואפשר להעביר אושר בדמות פוסט דרך הרשתות החברתיות. תופעה זו נקראת הדבקה רגשית, וכך זה עובד– ברגע שהקוראים יקראו את הפרסום שלך (בין אם זה בלוג, פוסט, ציוץ, או כל דבר אחר), קיים סיכוי גבוה שהם יקלטו גם את הטון שבו השתמשתם כשכתבתם. לכן, אנו ממליצים לשלב בפוסטים בדיחות והלצות (גם על עצמכם- הומור עצמי זה דבר חשוב), כתבו בצורה קלילה שמשדרת מסרים חיוביים.

 

2 – התחילו לשתף

מפחיד לעשות את הצעד הראשון, רוב הפעמים הרבה יותר קל להיסחף אחרי מישהו אחר. אנחנו חיים בתקופה כזאת שכמות הפעמים שמשתפים את התוכן שלך יכולה לקבוע את הערך שלך כמותג. מחקר שנערך לאחרונה בניו יורק טיימס, גילה ששיתוף היא דרך ליצירת קשרים חברתיים. המחקר גילה מהן 5 הסיבות הנפוצות ביותר לשיתוף:

84% משתפים כדי לתמוך במטרה.

78% משתפים כדי להשאר מחוברים.

69% משתפים כדי להביע את עצמם.

68% משתפים כדי להגדיר את מי שהם.

49% משתפים לצרכי בידור.

לכן, ודאו שהתוכן שלכם תמיד יהיה בעל ערך. עזרו לאנשים להבין מי הם ע”י פוסטים השראתיים ומעשירים. אתם יכולים גם לבחון דרכים שיעזרו לערב אותם במותג שלכם. שימו לב שאתם מיד חוזרים לפוסט ומגיבים למי שכתב לכם. אל תפחדו להיות מצחיקים. לאחרונה הוכח שסירטון יקבל יותר צפיות אם הוא יהיה מצחיק, ואז גם ישתפו אותו יותר.

 

3 – הכל סביב הלקוחות

אנשים אוהבים לדבר על עצמם. חוקרים מהרווארד הוכיחו שפעמים רבות כשאנחנו לא יכולים לעזר, אנחנו פשוט משתפים במחשבות שלנו. זה מעורר במוח את אותם אזורים הקשורים בעונג שכסף ואוכל מעוררים. לא רק זה, אנשים יוותרו על כסף כדי לדבר על עצמם. לכן, הפסיקו לדבר על עצמכם, החברה שלכם והמוצרים שלכם. דברו ישירות לקהל שלכם, והפנו אליהם ואל הצרכים שלהם את אור הזרקורים.

 

חשוב לזכור…

העידן הדיגיטלי מחייב אתכם כמותג לעמוד בקצב. בקצב של התחרות, בקצב של הלקוחות, בקצב של המידע. בשל התחרות העצומה על כל מותג להביא ערך מוסף, משהו שיבדל אתכם מהמתחרים שלכם. עמוד הפייסבוק, האינסטגרם או הטוויטר שלכם אמור לשרת אתכם בהבאת המסרים לקהל הלקוחות שלכם. בין אם אתם הכי זולים, הכי טובים, הכי חזקים או הכי טריים. אם תבינו מה מניע את הקהל שלכם, תוכלו ליצור פלטפורמה אפקטיבית לקידום שלכם, של החברה והמוצר.


תגיות: , , , שיווק דיגיטלי
ראשיבלוגכלים בעולם השיווק הדיגיטליפסיכולוגיה מאחורי שיווק במדיה החברתית

    קבע פגישה ונייצר שיחה.

    חייג עכשיו 050-8652302

    ×