שיווק וידאו הוא הדרך המהירה ביותר, והיעילה ביותר כדי לקבל את תשומת הלב של הקהל שלך. למה? מחקרים מראים כי רוב האנשים שומרים מידע רב יותר חזותית, ואנשים נוטים יותר ללחוץ על קישור לסרטון מאשר ללחוץ ולקרוא מאמר בבלוג שלך. זה קל יותר ומרגיש כמו פחות “מחוייבות”.
היום ההבנה היא שכדי להגיע ללקוחות ולהיות “ויראלי”, על המותגים לספק ערך מוסף ללקוח על מנת שגם ללקוח תהיה המוטיבציה הדרושה לחלוק את המידע עם אנשים אחרים ברשת שלהם.
הנה מספר כלים מנחים איך להכין את הקרקע להפוך את הסרטון שלכם לכזה שירצו לשתף אותו:
1. הכירו את הקהל שלכם– היו סגורים על מי יהיה קהל היעד שלכם- הוא הבסיס של מסע הפרסום שלכם בווידאו.
2. קבעו את הטון שלכם- מהו הטון הכולל של ההודעה? האם הטון רציני כי אתם רוצה לשתף נושא הקשור בבטיחות עם הקהל? או אולי מדובר בכלל בחגיגה של אופטימיות כי אתם מקדמים מסיבת רחוב? ודאו שהצליל משקף את ההודעה בהתאם.
3. צרו מסר משכנע- המסר והכוונה שלכם לסרטון צריכים להיות קלים להבנה. רשמו את המסר שלכם וקראו אותו כמה פעמים לפני שאתם צועקים “אקשן!” השתמשו בהערות כדי להשאר “על המסלול” עם המסר במהלך הסרטון שלכם, או השתמשו בתוכנת טלפרופטר על הטאבלט או הנייד.
4. היו ברורים עם ההנעה לפעולה– מה הפעולה שאתם רוצים שהקהל שלכם יבצע? יבקר באתר שלכם? ירשם לקורס? יקדם את התוכנית הפוליטית שלכם? לא משנה מה הפעולה, אתם רוצים להיות ברורים ותמציתיים, ולומר בדיוק מה אתם רוצים את הקהל שלכם יעשה
5. הגיעו לקהל שלכם- ראשית, עליכם בהחלט לוודא שיש לכם ערוץ YouTube ועליכם גם לעדכן אותו על בסיס קבוע. אבל זה לא מספיק להעלות וידאו ולקוות שהקהל שלכם ימצא אותו. אתם חייבים לקדם אותו בכל מקום שאתם יכולים- פייסבוק, טוויטר, בבלוג שלכם, במקומון…הפיצו את המסר ועודדו שיתופים!
יוטיוב היא רשת חברתית בעלת ערך רב וחזקה. עם הטקטיקות הנ”ל, תוכלו לקדם את הערוץ שלכם ואת המסר שלכם באופן שלא רק עוזר לעסק שלכם ולשם המותג, אלא גם בונה את קהילת המדיה החברתית שלך!