גוגל פלוס – למה צריך את זה ואיך עושים את זה

גוגל פלוס לעסקים. "למה אנחנו צריכים את הכאב ראש הזה? לא מספיק עמוד פייסבוק שגם בו אנחנו לא תמיד מבינים מה אנחנו רוצים להשיג?"  מחשבה שעוברת לכל בעל עסק בראש. בשביל לענות על שאלות אלו ואחרות כתבנו את המדריך הזה. תהנו.

מין הידועות הוא כי הדבר החשוב ביותר למותג או עסק בעידן האינטרנט הוא המוניטין שלו ברשת. זה אומר שני דברים. המלצות של גולשים ונוכחות במנועי החיפוש. תוצאות חיוביות ומידיות בגוגל שוות היום המון כסף. זו הסיבה הכי טובה וחשובה שבגללה כל עסק צריך גם גוגל פלוס. לגוגל פלוס יש פוטנציאל השפעה גדול על תוצאות חיפוש. במקום לעשות זאת  באמצעות קישור ממומן אפשר לגייס לשם כך את הפלטפורמה החברתית של גוגל. זה זול יותר ומעניין יותר ולא פחות יעיל

קידום אורגני

תוצאות החיפוש מתחשבות בפעילות של הגולש באינטרנט. פעילות בגוגל פלוס והלחיצות שלו על כפתור ה 1+ מסייעות לעלות את תוצאות החיפוש בגוגל. האנשים מסתמכים על המלצות של חברים ומכרים כאשר מדובר בהחלטות. כפתור ה 1+ משלב בין הערך של ההמלצה לבין המיידיות של החיפוש בגוגל. מבחינת המותג שלך מדובר בנכס. עכשיו נישאר לך רק לתת להם סיבות לעשות זאת.

אם התכנים  שלכם בגוגל פלוס מקבלים 1+ יש להם סיכוי טוב להופיע גם בתוצאות החיפוש של גוגל ולהוביל אל הדף העסקי שלכם.

רוצה לקדם את האתר העסקי שלך בחיפוש של גוגל? שתול בתוכו את כפתור הגוגל + ולאחר שאורחי האתר שלך ימליצו על התוכן באתר באמצעות לחיצה על גוגל + תגרום לאתר להתבלט יותר בתוצאות החיפוש של גוגל. (להוספת כפתור גוגל + לאתר שלך)

עוד לקוחות

כמו בפייסבוק , גם כאן אתם צריכים ליצור תוכן עשיר לגולשים על מנת שיותר ויותר גולשים יעקבו אחרי הדף שלכם. שימו לב: למותג יש אינטרס שכמות גדולה ככל האפשר של גולשים תעקוב אחריו, אך אין סיבה שהוא עצמו יעקוב אחרי אנשים רבים. למותג אין שום יכולת השפעה אחרי אלו שהוא עוקב אחריהם. עם זאת מדובר בכלי מחקרי בעל עוצמה רבה. ללקוחות הנאמנים שלך יש הרבה דברים מעניינים להגיד מבחינתך. אם תכיר את עולמם טוב יותר, תוכל לבנות עבורם מוצרים מתאימים יותר ולהפיק עבורם ערך ברור יותר וגדול יותר.

מיתוג

אל תשכחו שמראה ראשוני קובע די הרבה אז אל תשכחו לעצב את הדפים שלכם בצורה מושכת.

קבלו כמה דוגמאות מוצלחות:

McDonald's:

Fox News:

Nike:

חיפוש

ניתן לחפש את הדף העסקי של מוצר או חברה בתוספת סימן ה + ובתוצאות יתקבלו העמודים הרלוונטיים, וגוגל תוביל אתכם ישירות לעמוד בגוגל+ כך שתוכלו להוסיפו למעגלים שברשותכם.

הקישור הישיר עובד בינתיים למספר מוגבל של דפים (+Google, +Pepsi, +Toyota) אולם בקרוב מאוד יהיה ניתן למצוא אותו גם בדפים נוספים.

סרטון הדגמה:

בזמן פתיחת הדף לעסק שלך בגוגל פלוס אתה בוחר לאיזה קטגוריה הוא משתייך, זה מקל על הבידול של העסק שלך מדפים עסקיים אחרים, מאחר והחיפוש הוא לפי קטגוריות.

ניהול חברתי

בנוסף, גוגל עובד על מעגלי חברים. זאת דרך מעולה למותגים למקד מסרים לקהלי יעד ספציפיים. מעבר לזה שאתה יכול לעשות לעסק שלך כמה מעגלים כגון: לקוחות, חברים, עמיתים לעבודה, שותפים עסקיים, לקוחות פוטנציאליים ועוד. אתה יכול לבחור איזה מעגל יראה את ההודעות האישיות שלך. למשל תוכל לשתף מידע בנושא שירות לקוחות עם מעגל הלקוחות הקיימים ולשתף על מוצר חדש או מבצע ללקוחות חדשים במעגל של הלקוחות הפוטנציאליים.

שים לב: אנשים לא יכולים לראות באיזה קטגוריה שמת אותם ככה שאתה יכול באמת להרגיש חופשי לסווג אותם לפי מעגלים שנוח לך.

סרטון הסבר:

שרות לקוחות

ערך חשוב נוסף. בגוגל פלוס יש לך אפשרות לערוך שיחות וידאו און ליין. מעבר לאינטראקציה הטקסטואלית עם הלקוחות שלך, אתה יכול לנהל מולם שיחות וידאו של עד 10 אנשים בשיחה. הפגישה בניכם יכולה להימשך זמן רב וזה כמובן ללא עלות. מי אמר מחקר שיווקי בעלות של מצלמה?

לסיכום

תהיו מעניינים, תעלו תכנים, תגיבו לאחרים ותגרמו לאנשים לרצות לעקוב אחריכם. תנצלו את הכוח של הלקוחות שלכם להגיע ללקוחות חדשים ולקדם את עצמכם במנועי החיפוש במקום לשלם אלפי שקלים על קידום אורגאני ועשרות אלפי שקלים על קידום ממומן

כמו בכל מקום ודבר ברשת – תהיו זמינים, שקופים, חברתיים ושירותיים ותיהנו מפלטפורמה חברתית שמקרבת את הלקוחות אליכם ואת המותג שלכם לתוצאות החיפוש של הלקוחות.

אז קדימה! תתחילו לנצל את הפלוס לעסק שלכם!

צריכים עזרה? אנחנו נשמח לעזור , לייעץ וגם לעשות זאת עבורכם!

הכי פשוט להרים אלינו טלפון

הירשמו למגזין שלנו והישארו מעודכנים בכל מה שקורה בשוק

Open chat
היי , זה איתן!
אשמח לקצר לך את הקריאה ולהסביר הכל בשיחת טלפון..