חייגו עכשיו
050-8652302
חייגו עכשיו

בניית אתרים היא שירות Custom Made. חשוב לנו שהאתר והמערכת שנעניק לכם בסוף התהליך יהיו ייחודיים, מקוריים, פונקציונליים, ונוחים לעדכון. אנחנו בונים אתרים במספר פלטפורמות, עם דגש על מערכת וורדפרס המאפשרת לנו להיות יצירתיים ולספק לכם מוצר אטרקטיבי בפרק זמן קצר יחסית. מטרתנו היא ליצור אתר נגיש, מושך ומעניין, המביא לזמן גלישה רב יותר באתר ( Time on Site), ומאפשר לנו לשלב יכולות נוספות של קומברסיישן בקידום האורגני של האתר שלכם.

תהליך בניית האתר מורכב ממספר שלבים, ובו מועורבים אנשי מקצוע מהשורה הראשונה:

איפיון האתר– אפיון אתר אינטרנט, או תכנון האתר, הנו תהליך בו הלקוח ומאפיין מקצועי מחליטים יחד מי הם הלקוחות, מה הלקוחות רוצים ואיך ניתן להעניק את השירות הטוב ביותר באמצעים המתאפשרים. אפיון אתר אינטרנט מצריך תקשורת ואמון, שני מרכיבים המסייעים לאין שעור במעבר משלב התכנון לשלב הביצוע

עיצוב האתר– ישנם שיקולי עיצוב רבים שנלקחים בחשבון בתהליך העיצוב. אתרי אינטרנט מסחריים טיפוסיים דורשים התייחסות לאלמנטים הבאים בשלב בעיצוב:

  • תוכן: באיזו מידה החומר הנגיש באתר רלוונטי ומכוון לקהל היעד.
  • שימושיות: עד כמה האתר ידידותי למשתמש, האם הממשק פשוט, אמין, ונוח לניווט.
  • מראה: האסתטיקה, האחידות והעקביות של הגרפיקה והטקסט.
  • זמינות: עד כמה האתר ידידותי למנועי חיפוש ומדיות פרסום.
  • נגישות: באיזו מידה האתר נגיש לגולשים עם מוגבלויות, כמו מוגבלויות ראייה או שמיעה, עיוורון צבעים, קשיי קואורדינציה וכולי.

כתיבת תוכן לאתר– אחד המרכיבים הקריטיים ביותר הוא כתיבת תוכן איכותי ורלוונטי. כתיבת תוכן במתכונת זו נותנת ערך מוסף לגולשים, יוצר אצלם הזדהות, ומשאיר אותם באתר לפרק זמן ארוך יותר- מה שמוביל לקידום אורגני לש האתר בתוצאות החיפוש במנועי החיפוש השונים, עם דגש על גוגל השולטת על כ-90% מנתח החיפושים בשוק הישראלי. את התוכן אנו כותבים בהכוונת מילות מפתח מעולם התוכן של המותג, כך שהמסר שמועבר דרך תכנים אלו הוא אחיד, יציב, ומקדם רעיונות שאתם רוצים לקדם דרך האתר שלכם.

עד כאן השלבים הטכניים של בניית האתר. השלבים הבאים מיושמים עם דגש על קידום האתר במנועי החיפוש השונים. בניית האתר היא תהליך עם דד-ליין סופי שבו אנו ואתם יכולים לומר שהעבודה הושלמה וניתן להעלות את האתר לאוויר. השלבים הבאים קשורים לקידום האתר, ולכן טווח הזמן שלהם ממושך יותר. פעולות הקידום כוללות:

הפצת מאמרים ברשת על מנת ליצור קישורים לאתר ממקורות חיצוניים

כתיבה לבלוגים/ פורומים על מנת הוצאת קישורים מהאתר למקום הכתיבה ולמתג את האתר

אופטימיזציה של התוכן על מנת לעמוד בפרמטרים של גוגל למציאת האתר בזמן חיפוש, והנגשה של האתר 

יצירת קישורים פנימיים בין מאמרים שבתוך האתר

ייצור תכני וידאו והעלאתם לרשת

קידום ממומן- נושא רחב בעל אפשרויות מרובות.

 

אנחנו פה כדי לבנות את העסק שלכם ביחד.

 

 

 



    קבע פגישה ונייצר שיחה.

    חייג עכשיו 050-8652302

    ×