חייגו עכשיו
050-8652302
חייגו עכשיו
ראשיבלוגכלים בעולם השיווק הדיגיטליבלוגים ושיחה ברשת – מדריך למערכת יחסים

הבלוגים הם כלי שיחה זמין המאפשר לכל אחד להיות שדרן עורך מפיק וכתב

בלוגים הם דרך נהדרת לייצר שיחה ברשת. בלוג טוב מדבר עם הקוראים ולא אליהם, הופך אותם ממשקיפים למעורבים בשיחה, מגרה אותם להעיר הערות ולשתף חברים. עבור המפרסמים, יצירת שיחת מותג-לקוח ברשת היא המטרה והבלוג הוא אמצעי לייצר אותה. באמצעות גישה מתאימה ניתן להגדיל את כמות התגובות לבלוג ובכך להרחיב את השיחה ברשת.

ממשק ידידותי ונוח יקל על הקורא להשתתף בשיחה בניגוד לממשק מסורבל הדורש מילוי טופס הרשמה ארוך. מצד שני, ממשק פשוט יזמין ספאמרים למיניהם וייצר שובל של תגובות זבל. שביל הזהב הוא ממשק המצריך מהקורא לצרף לתגובה את שמו ואת כתובת המייל שלו מה שיהווה מסנן ראשוני ויאפשר לחסום ספאמרים בפעמים הבאות. אפשרות נוספת היא לפרסם את התגובה רק לאחר אישור העורך.

קורא שנשאל לדעתו הוא קורא המוזמן לשיחה והסיכוי שייענה להזמנה גדול יותר. שיחה היא החלפת דעות, שיתוף ברגשות או סתם החלפת מידע. כל עוד שני הצדדים מגלים עניין השיחה חיה ולכן חשוב לענות על תגובות הקוראים לא באופן לקוני כמו “תודה” אלא כאילו הקורא ואתה חברים טובים היושבים ומשוחחים.

שיחה ברשת היא שיחה לכל דבר וכללי הנימוס חשובים: לא להעליב, לא לדרוס, לתת כבוד לדעה אחד של השני. קורא שנתקל בתגובה עוינת יפרוש מהשיחה ובד”כ גם מהבלוג. אף אחד לא אוהב שמדברים אליו בגסות ושיחה נעימה מזמינה גם קוראים נוספים להשתתף בה. שיחה טובה יכולה להפוך קמפיין למעולה בעוד שיחה רעה יכולה לקבור אותו ואת המותג ביחד.

לסיכום, בלוג טוב הוא כמו שיחה עם חבר על כוס קפה. אם הקורא מרגיש כך, הוא ישמח להצטרף לשיחה, יגיב וישתף. כל עוד השיחה שומרת על הכללים היא יכולה להתרחב בלי שום הגבלה כאשר המותג הוא הציר המרכזי סביבו היא מתנהלת.

מקורות מידע:


תגיות: , , , , , ,
ראשיבלוגכלים בעולם השיווק הדיגיטליבלוגים ושיחה ברשת – מדריך למערכת יחסים

    קבע פגישה ונייצר שיחה.

    חייג עכשיו 050-8652302

    ×