חייגו עכשיו
050-8652302
חייגו עכשיו
ראשיבלוגכלים בעולם השיווק הדיגיטליאיך לבנות חשבון לינקדאין שיבדל אותך מכולם

במסגרת סדרת המאמרים שלנו על השימוש ברשת הלינקדאין כחלק מאסטרטגיית האונליין של הארגון, חשוב לנו שגם תדעו איך לפתוח ולעצב חשבון ברשת, שיבדל אתכם ואת העובדים שלכם משאר העדר. בהמשך תמצאו מדריך שיסביר לכם איך פותחים חשבון, איך בוחרים תמונת פרופיל, ואילו פרטים צריך למלא.

צעד ראשון – בואו נפתח פרופיל

(אם כבר יש לכם פרופיל, דלגו לצעד הבא)

  1. הכנסו לדף ההרשמה של לינקדאין
  2. הזינו את השם הפרטי ושם המשפחה שלכם, כתובת המייל שלכם, והסיסמה שתרצו להשתמש בה
    • הקפידו להזין את השם האמיתי שלכם, ולא שם בדוי
  3. לחצו על Join now
  4. תתבקשו לציין מאיזו מדינה אתם, המיקוד שלכם, שם הארגון בו אתם עובדים,התעשייה, והגדרת התפקיד שלכם, ולחצו על Next
  5. בשלב הבא תתבקשו להזין את המייל שלכם שוב ואת הסיסמה למייל, כדי לאפשר ללינקדאין לסרוק את רשימת התפוצה שלכם ולהוסיף את מי שאתם מכירים כחברים, וללחוץ על Continue
    • במידה ואינכם רוצים לתת ללינקדאין גישה למייל שלכם, לחצו על Skip this step
  6. במידה ובחרתם לדלג על שלב 5, תוכלו להזין כתובות מייל אינדיבידואליות של אנשים שאתם רוצים לצרף לרשת המקצועית שלכם
    • תוכלו לדלג על שלב זה בלחיצה על Skip this step
  7. בשלב זה לינקדאין יציע לכם להרשם למנוי בתשלום. לרוב המשתמשים אין צורך באפשרויות הנוספות שהמנוי מציע, אבל הוא מומלץ בחום למגייסים ולהנהלה הבכירה כי הוא מאפשר לכם:
    • לשלוח הודעות לאנשים שלא מקושרים אליכם
    • פילטרים מתקדמים בחיפוש והודעות אוטומטיות
    • לשמור פרופילים שונים בתיקיות נפרדות
    • לצרף הערות ופרטי קשר לכל פרופיל

זהו, סיימתם את תהליך ההרשמה. עכשיו צריך להתחיל למלא את הפרטים החשובים. בחלק הבא נסביר לכם מה למלא, ואיך.

 

צעד שני – אלוהים נמצא בפרטים הקטנים

עכשיו שיש לנו פרופיל, הגיע הזמן למלא את כל הפרטים שיהפכו אותו מסתם עוד פרופיל לדף שימשוך את העין של כל מי שיגיע אליו:

  • תמונת ראש מקצועית

    תמונת פרופיל מקצועית – אם עדיין אין לכם תמונת-ראש מקצועית, מומלץ שתשיגו אחת. התמונה צריכה להיות ברורה, ואל תשכחו לחייך! זכרו: התמונה שלכם היא הדבר הראשון שכל מי שמגיע לפרופיל שלכם יראה. ואל תחשבו לשנייה להשאיר את הפרופיל בלי תמונה! את התמונה תוכלו להעלות ולמקם על-ידי לחיצה על העיגול מעל השם שלכם בפרופיל. גודל התמונה צריך להיות 400×400 פיקסלים.

  • תמונת רקע מושכת – לינקדאין מאפשרת לנו להוסיף תמונת רקע, והתמונה הזאת יכולה לאפשר לכם לתת לפרופיל יותר חיים. אם תבחרו לכלול מידע כתוב, או עיצוב ויזואלי ייחודי, התמונה היא המדיום המושלם, אבל ודאו כי לאחר שהעליתם אותה, שהיא מוצגת נכון בפרופיל שלכם. הגודל של התמונה צריך להיות 1400×425 פיקסלים.
  • כותרת מותאמת אישית – לינקדאין מאפשר לכם לשנות את הכותרת (Headline) שמוצגת מתחת לשם שלכם בפרופיל. אם לא הגדרתם אותה עדיין, היא תציג את הגדרת התפקיד שהזנתם במהלך הרישום. מומלץ כי תציינו את המומחיות שלכם, ודברו אל ה”קהל” שלכם. אם אתם רוצים לשדרג את הנראות שלכם, השתמשו במילות מפתח, ושקלו להתרחק מהשפה המקצועית. מומלץ לכוון לכותרת בת כ-10 מילים.
  • מלאו בתקציר את 5-6 ההישגים המקצועיים שאתם הכי גאים בהם – השתמשו בנקודות עניין בכדי להקל על הקורא. חשבו על מי אתם רוצים שיקרא את התקציר (Summery), וכתבו את ההישגים באופן שירשים אותם. ניתן להוסיף אפילו סרטונים, כך שאם יצא לכם להרצות, שיקלו לכלול אותה בתקציר. מומלץ בחום לכלול כאן מידע מספרי על ההישיגים שלכם.
  • שמרו על ההיסטוריה התעסוקתית שלכם רלוונטית – כמו בטופס קורות-חיים, אין חובה לציין את כל ההיסטוריה שלכם. הקפידו להדגיש תפקידים המדגישים את הכישורים שלכם.
  • ספקו כמה שיותר מידע – זאת ההזדמנות שלכם להראות מה אתם באמת יודעים, ובניגוד לקורות-החיים, פה תוכלו לכלול המון מידע שיבדל אתכם מעמיתיכם, ויציג אתכם באור הכי חיובי שניתן. מלאו את הכישורים (Skills), השכלה (Education), ותחת הישגים (Accomplishments) תוכלו לציין עוד המון מידע חשוב, כגון הסמכות (Certifications), קורסים מקצועיים (Courses), שפות אותן אתם דוברים (Languages), פטנטים שרשמתם, תוצאות מבחנים, תעודות הוקרה (Honor and Award), פרוייקטים שניהלתם או לקחתם בהם חלק (Projects), פרסומים שלכם (Publications), וכן ארגונים בהם אתם או הייתם חברים (Organization).
  • בקשו המלצות מעמיתים – בין אם בהווה או בעבר, בקשו מעמיתים ומנהלים לרשום לכם המלצות בדף (Recommendations). ההמלצות הללו נותנות לפרופיל שלכם עוד אופי, ומראות את מידת ההערכה שיש לכפיפים, עמיתים, ומנהלים שלכם כלפיכם. הקפידו לבקש המלצות באופן אסטרטגי, ולא מכל אחד מעמיתייכם. במידה וקיבלתם המלצה שאיננה מה שאתם צריכים, אל תתביישו לא לכלול אותה בפרופיל.
  • הוסיפו קישורים רלוונטיים – במידה ויש לכם בלוג, או אתר עם תיק עבודות, הוסיפו קישורים אליהם. לינקדאין מרשה להוסיף עד 3 קישורים שונים.
  • צרפו אנשים לרשת המקצועית שלכם – בין אם אלו עמיתים וחברים, כפיפים ומנהלים, קשרים עסקיים ולקוחות, אל תתביישו להוסיף אנשים. ככל שכמות הקשרים המקצועיים שלכם גדולה, עדכונים שתעלו יזכו ליותר צפיות ושיתופים, וימצבו אתכם כמובילי דעה.

זהו, בנינו פרופיל מנצח, מילאנו את כל הפרטים הנחוצים, כל מה שנשאר עכשיו זה לשתף את הרשת שלכם בעדכונים וכתבות מעניינות ורלוונטיות.


תגיות: , , , ,
ראשיבלוגכלים בעולם השיווק הדיגיטליאיך לבנות חשבון לינקדאין שיבדל אותך מכולם

    קבע פגישה ונייצר שיחה.

    חייג עכשיו 050-8652302

    ×