חייגו עכשיו
050-8652302
חייגו עכשיו
ראשיבלוגעולם הפרסום מלא אנשים מוכשריםשתי ציפורים במכה – למשוך את תשומת הלב של הצרכן ולהעביר מסר

אם עץ נפל ביער ואף אחד לא שמע, האם הוא באמת נפל? אם פרסמת ואף אחד לא שם לב אז האם באמת פרסמת? או כמו שאנחנו אומרים. פרסמת ולא דברו על זה לא פרסמת. כלומר אם פרסמת ולא דברו על זה, אז כנראה שלא יצרת מספיק ענין ולא משכת מספיק את תשומת ליבו של הצרכן. אבל תשומת הלב היא לא חזות הכל. החוכמה הגדולה היא למשוך את תשומת ליבו של הצרכן בדרך שגם תעביר את המסר שלך.

כלבים וילדים למשל תמיד גונבים את ההצגה ומושכים את תשומת הלב. וכשמחברים את זה לאירוע עכשווי כמו האולמיפיאדה  אפשר ליצור את  אחת הפרסומות היותר קורעות וחמודות אפילו למוצר משעמם שרובינו נוטים להתעלם כמו ביטוח דירה

 

 

דרך נוספת למשוך את תשומת הלב של הצרכן היא להשתמש בטרנד. בסוכנות פרסום התיירות של שווייץ לקחה את  הטרנד הכי לוהט עכשיו, הפוקימונים והשתמשה בהם בשביל משוך את תשומת הלב של קהל יעד צעיר שבדרך כלל לא חושב על באזל כיעד תיירותי. הם שתלו פוקימונים, ארינות ופוקסטופים באתרים הפופולאריים של העיר, את כל זה הם פרסמו באתר העירייה וכך הובילו את קהל היעד לאתרים הרלוונטיים. נוסף על כך הם חפשו דרך נוספת להצעיר את  הקהל ולמשוך את תשומת ליבו, הם יצאו בפעילות שטח, בה דווקא הפוקימונים הם אלו שצדים את בני האדם, הסרטון הפך לויראלי מהא מאות וצבר צפיות רבות והפך לשיחת היום ברשת.

 

הפרעה בפרסום היא דרך מעולה למשוך את תשומת הלב, החוכמה היא להשתמש בה בצורה שגם תשרת את המותג ותעביר את המסרים שהוא מעוניין להעביר. ריאיונות עבודה הם תהליך פנימי די משעמם ורוטיני, כמה פגישות, לפעמים מרכזי הערכה ושיהיה בהצלחה. בVERBA המשווקת את מותג הרכב אאודי באיטליה, רצו לגייס 17 אנשי מכירות חדשים שימכרו את רכב הספורט החדש של המותג, אבל מכיוון שמדובר ברכב מיוחד, הם חפשו אנשים מיוחדים ולכן החליטו גם לקיים את הריאיון בתנאים מיוחדים… בתוך אאודי ספורט הנהוגה בידי נהג מקצוען, שדאג שהנסיעה תהיה הכל חוץ מרגוע. ברור שלא כמו שקורה בכל ריאיון עבודה, הריאיונות הללו גם יצאו החוצה ופורסמו בכל מדיה אפשרית, לא משנה אם המועמדים התקבלו או לא את הריאיון הזה, הם כבר לא ישכחו.

אז הפרעה, חיבור לטרנדים או הליכה על בטוח, זכרו המשימה הראשונה שלנו בתור פרסומאים, היא למשוך את תשומת ליבו של הצרכן או הלקוח הפוטנציאלי. אבל חשוב שתזכרו גם שברגע שמשכתם את תשומת ליבו אז מלאכתכם לא הסתיימה, עליכם להשלים את המשימה ולהעביר לו את המסר לשמו בקשתם את תשומת ליבו

 



ראשיבלוגעולם הפרסום מלא אנשים מוכשריםשתי ציפורים במכה – למשוך את תשומת הלב של הצרכן ולהעביר מסר

    קבע פגישה ונייצר שיחה.

    חייג עכשיו 050-8652302

    ×