חייגו עכשיו
050-8652302
חייגו עכשיו

פול ספיד, פול ווליום ופול קפה

התגעגעתם לשגרה? כנראה שמרבית אוגוסט וכך גם ערבי החג בספטמבר, יעברו עליכם בפקקי תנועה אימתניים, לא נורא. הוסיפו ליסורים את הפרסומת לרכבת ההולדנית, המשקפת את גן העדן לתחבורה הציבורית שנחסך מאיתנו. בית הספר הייחודי למוסיקה בברזיל מדגדג את תודעת הברזילאים באומנות, עם ביונסה ואד שירן כפרזנטורים מתוקים מאי פעם. אם לא שתיתם קפה הבוקר, הפרסום האחרון ישלח אתכם ישירות לבריסטה.

אספרסו כפול לכולנו, עם חתימת דבש.

חגים שמחים.

 

טעמתם כבר חופש? שילמתם עליו בפקקים?

בזמן שאתם מקטרים על השיבושים האינסופיים בכבישי המרכז, חוזים במאבק הקשה לקראת הרכבת הקלה, בטוח שפניתם לזכרונות מהנסיעה האחרונה שלכם בתחבורה הציבורית האירופית. הקטע שלפניכם הוא חלק מהקמפיין להדגשת עליונותה של Dutch Railways הרכבת ההולנדית, בכל הנוגע לנוחות וניידות, חגיגת אליפות לציון מותג רכבות חדש ומשופר.

הקמפיין נוצר על ידי N = 5 כאשר מסע הפרסום נועד לעורר מטיילים ולהצביע כי התחבורה הציבורית מסוגלת לקחת אותך בקלילות, לאן שאתה רוצה.

 

נולדתם מוכשרים כמו ביונסה? יוצרים כמו אד שירן?

סוכנות הפרסום Tuppi בברזיל מאמינה שרובנו נענה ב’לא’, ומציעה שיעורי מוסיקה  תוך קמפיין פרינט חביב של ביונסה ואד שירן, הזוכה לאהדה רבה. בית הספר למוסיקה

EMURP Music School מציע שיעורי זימרה וסדנאות נגינה על כלים, תוך הפגנת ביטוי אומנותי חזותי המאפיינת אותו גם בקמפיינים קודמים. את הפרינט חותם המשפט:

For those who were not born singing like Bey. Singing Lessons

                                              

קפאין לאוגוסט, קפאין לחזרה לשגרה, קפאין לחגי תשרי, קפאין בנופש: ק.פ.א.י.ן

מדדתם פעם כמה זמן חולף מרגע יקיצתכם ועד שאתם מחזיקים כוס קפה הכרחית בידכם?

פרינט מבריק של SERDESIN למותג קפה טורקי Migros Coffee

מנציח את האהבה האנושית העזה לקפאין. רואים לנו את זה בעיניים.



    קבע פגישה ונייצר שיחה.

    חייג עכשיו 050-8652302

    ×