אנחנו מדברים הרבה על הצרכנים של היום. דברנו הרבה על ידע ועל שקיפות ועל ערך מוסף על תוכן. בסופו של דבר הצרכנים של היום יעדיפו את המפרסמים/מותגים שהכי יבינו אותם. אלו שיתנו להם את הכלים היותר טובים על מנת להתמודד עם הבעיות איתן הם מתמודדים בחיי היום יום. כל אחד והצרות שלו…
אחד הסודות הבלתי פתורים המבוקשים ביותר בעולם הפרסום הוא כיצד מייצרים תוכן ויראלי. The Woolshed היא סוכנות פרסום אוסטרלית שהחליטה לנסות ולפצח את הסוד הזה ולשתף בתשובות. במשך שנתיים הם הפיקו 8 סרטים שהגיעו בסה"כ למעל 200 מיליון צפיות במאות מדינות ברחבי העולם ודיונים בתכניות החדשות מיליוני שיתופים ולייקים ואולי הכי חשוב, עבור קהל היעד. לטענתם גם הגיעו לתשובה איך מייצרים סרט ויראלי. תרשו לנו לפקפק בכך שהם אכן פצחו את הסוד ( מבלי לזלזל) אבל התוצאה הסופית בהחלט מרשימה ושווה צפייה. צפו ותחליטו בעצמכם
פעם, הדבר האחרון שהייתם מצפים ממותג זה שיציע לכם דרכים אחרות להתמודד עם הבעיה שהוא עצמו בא לפתור. היום מותגים מבינים שמה שחשוב לצרכנים זה שמותגים יראו אכפתיות. שיראו שהצרכן חשוב להם שהם באים לעזור. Dorflex הוא משכך הכאבים מספר 1 בברזיל הבין את זה והציע לברזילאים פיתרון נוסף לבעיית כאבי הראש ( ממנה סובלים 80 אחוזים מתושבי העולם). הם חברו ל Ana Carolina אחת הזמרות הפופלאריות בברזיל ולצוות מדעי ויחד חקרו ויצרו פלייליסט המגביר שחרור של אנדרופינים המקלים על כאבי הראש.
שירים מתוך הפלייליסט המיוחד ניתן היה לשמוע באתר המוזיקה הגדול בעולם VEVO Video, העמדות האזנה מיוחדות שיצרה החברה ברחובות ברזיל, באפליקציית המוזיקהSpotify. השירים מתוך הפרוייקט זכו לעשרות מיליוני צפיות ביוטיוב והקמפיין ואיתו גם המותג זכו ליחסי ציבור חינמיים רבים ברחבי המדינה
אחת הבעיות שיצר העידן המודרני הוא מודל היופי הנשי. שאינו כולל בתוכו כל מי שהיא אינה דוגמנית רזה, גבוה וחטובה, חברת Dove הייתה אחת הראשונות לצאת נגד מודל היופי כפי שהוא מוצג בתקשורת ובפרסומות. וקוראת מזה שנים רבות לנשים להתגאות בעצמן גם אם הן לא בדיוק עונות על הסטנדרטים של המודל הזה". הקמפיין הנוכחי של החברה יצא תחת הסיסמא My Beauty My Say . בקמפיין מוצגות נשים רבות שלא נכנעו לתכתיבי החברה ומתגאות באיך שהן נראות אפילו אם זה לא מוצא חן בעיני אנשים מסויימים. כשמטרת הקמפיין היא לעודד נשים רבות להיות גאות באיך שהן נראות. כחלק מהקמפיין בחרו בDOVE להתחבר משחקים האולימפיים ויצאו במחאה ובקריאה לתקשורת להפסיק להתסתכל ולשפוט ספורטאיות ע"פ איך שהן נראות, כשלאורך הפרסומת משולבים ציטוטים שנאמרו על ספורטאיות במהלך תחרויות
אז נכון לצרכנים של היום יש דרישות. הם כבר לא מוכנים לקבל שום דבר כמובן מאליו, הם רוצים שיתייחסו אליהם. הם כבר לא מסתפקים במבצעי מחיר וגם לא בפרסומות סופר מושקעות. כמו בכל מערכת יחסים הם רוצים מעבר. הם רוצים שיבינו אותם. מותגים שרוצים להצליח בעידן המודרני, צריכים פשוט לקרוא את המילים הללו של נתן זך ולנהוג לפיהם: לרכוש חום לא בכסף, לרכוש מתוך מגע. לתת בלי לרצות לקחת ולא מתוך הרגל.