זה לא נוח! המותגים יוצאים מאזור הנוחות שלהם

הצרכנים של היום נולדים עם מסנני פרסומות ומאוד קשה לרגש אותם, לעניין אותם. אין מה לעשות בשביל למשוך את תשומת ליבו של הלקוח צריך כל הזמן להפתיע, לחדש, לגוון לצאת מאזור הנוחות.

קחו למשל את Yorkshire Tea שהסרטון הזה שלהם, הוא הסרטון האחרון שהייתם מצפים לראות מיצרנית המשקה הבריטי המנומס, האפור והמשעמם. ככל הנראה הגישה החדשה בה מוצגים המשקה והמותג בצורה שאף פעם לא הוצגu קודם הצליחה להפנות אליו את תשומת ליבם של כמה לקוחות אדישים

או קוקה קולה שחפשו להפתיע את הלקוחות שלהם כמו בכל תקופת חגים  ולמשוך את תשומת ליבם ולתת להם סיבה נוספת לקנות את הבקבוק שלהם מעבר לזהב השחור שבתוכו. קוקה קולה בקולומביה הפכו את התווית של הבקבוק לאריזת מתנה. התוצאות היו לא פחות ממדהימות. המכירות גדלות באחוזים רבים, החשיפה ברשתות החברתיות הייתה פנומנלית ובשנים שלאחר מכן אומץ התווית הייחודית בעשרות מדינות ברחבי העולם

רובינו אומנם כבר כמעט ולא שולחים מכתבים, אבל עסקים רבים, בעיקר אלו שפונים לעסקים אחרים עדיין משתמשים בו בכדי לנסות ולהשיג לקוחות. חברת האזעקות הגדולה בנורווגיה Sector Alarm AS משתמשת גם היא במדיה המיושנת של מכתבים , אבל החליטה שהיא רוצה לבלוט בין עשרות המעטפות ולכן עשתה את זה בדרך חדשנית במיוחד. כשהיא החליטה להכניס את המוצר שלה לתוך המעטפה ובפעם הראשנה שנפתחה המעטפה היא השמיעה אזעקה ממנה לא יכל מקבל המכתב להעלם. גם התוצאות הראו כך שמכירות חברה עלו ב 28%. עכשיו עליהם למצוא דרך לגרום לבעל העסק לא לזרוק מייד את ערימת המעטפות לפח…

 

 

הכי פשוט להרים אלינו טלפון

הירשמו למגזין שלנו והישארו מעודכנים בכל מה שקורה בשוק

Open chat
היי , זה איתן!
אשמח לקצר לך את הקריאה ולהסביר הכל בשיחת טלפון..