איך לשווק גמילה- השבוע במדיה החברתית

לא צריך להיות גורו של מדיה חברתית כדי להבין את כוחה והשפעתה בעולמנו. למרות שמרבית הארגונים והמותגים כיום משתמשים ברשת כדי לקדם את עצמם, חלק נכבד מהם (אשר הולך וגדל משנה לשנה) גם משתמש בערוץ הזה בכדי להשפיע לטובה על האנושות. לפעמים זה עובד יותר טוב, לפעמים פחות, אבל כמו פיניאס ט. ברנום אמר במאה ה-19 – אין דבר כזה “פרסום שלילי”…

 

איך שורדים גמילה מעישון?

ארגון הבריאות והבטיחות הלאומי בבריטניה (HSE) יצא בקמפיין שמטרתו להניע מעשנים להפסיק לעשן. למעשנים, גמילה מעישון לעתים נראית כמו משהו בלתי אפשרי, ממש תהליך אשר הם לא ישרדו. באירלנד רצו להסביר למעשנים שתהליך הגמילה הוא בהחלט אפשרי. לשם כך הם גייסו למשימה את אחד מהשירים היותר איקוניים I will survive של גלוריה גיינור, ויצרו פרסומת שכמעט כל מעשן או בעיקר אחד שכבר נגמל יכול להזדהות איתה. שווה צפייה!

 

אם שותים (גינס) – לא נוהגים

לכבוד החגים שחלו ברחבי העולם לא מזמן. יצאה יצרנית הבירה Guinness בקמפיין נגד נהיגה תחת השפעת אלכוהול. היא עשתה זאת באמצעות המודעות הללו. לקח לנו כמה שניות להבין מה הולך פה. ולכם, מה אתם בעצם רואים?

 

המבורגר נייטרלי?

למרות שמדובר באחד המפרסמים החדשניים והמוצלחים ביותר בשנים האחרונות, גם לבורגר קינג יש כל נפילות מדי פעם. למי שלא יודע, הממשל האמריקאי החליט לשנות את המדיניות שלו לגבי האופן בו ספקי אינטרנט מספקים גישה לרשת. בתגובה, ברגר קינג יצאה בקמפיין נגד ההחלטה, בו עובדי סניף הציעו ללקוחות וופר (מנת הדגל של החברה) במחירים שונים בהתאם למהירות בה הם רוצים את הוופר שלהם. התוצאות ברשת היו חלוקות מאוד, והראו לנו שוב, שלפמרסמים עדיף להתרחק מפוליטיקה…

הכי פשוט להרים אלינו טלפון

הירשמו למגזין שלנו והישארו מעודכנים בכל מה שקורה בשוק

Open chat
היי , זה איתן!
אשמח לקצר לך את הקריאה ולהסביר הכל בשיחת טלפון..