חייגו עכשיו
050-8652302
חייגו עכשיו

המקרה הבא הוא דוגמה נפלאה לצורה בה מנהלת חברת פרסום קמפיין המבוסס שמטרתו לייצר חיבור רגשי בין חברה עיסקית לקהילת הצרכנים. על מנת לייצר את החיבור נעשה שימוש בגורם מחבר שהיווה את צירו של הקמפיין.

מזה 13 שנים, תורמת חברת Milk-Bone חלק מהכנסותיה לארגונים המאמנים כלבי סיוע. חברת הפרסום ביקשה לייצר קמפיין שידגיש את הנתינה כערך מוביל בחברה ועל ידי כך יעביר לצרכנים את המסר שכשהם קונים ממוצרי החברה הם בעצם תורמים לקהילה.

הדרך לעשות זאת היתה על ידי מציאת אובייקט אליו יהיה לצרכנים קל להתחבר רגשית. לצורך כך נבחר נובל, גור כלבים חמוד ביותר שהחל בהכשרתו להיות לכלב סיוע בוגר. הבחירה נכונה מאחר ומעטים האנשים היכולים לעמוד בפני גור כלבים שובה לב והחיבור נוצר כמעט מיד. בנוסף, מדובר בכלב המוכשר להיות כלב סיוע לאנשים מוגבלים מה שגורם לאנשים לעודד את בהצלחתו.

המהלך הראשון בקמפיין היה פתיחת עמוד פייסבוק בו התאפשר לעקוב אחר התפתחותו של נובל צעד אחר צעד במהלך הכשרתו. המהלך זכה להצלחה מסחררת, אנשים לא נשארו אדישים והפכו להיות מעורבים באופן פעיל על ידי תגובות ושיתוף, מה הביא להתרחבות הקמפיין במהירות רבה.

השלב הבא היה יצירת קמפיין טלויזיוני בטלוויזיה הארצית בכיכובו של נובל. קמפיין זה הטמיע, באמצעות שימוש בנובל כפרזנטור, את הדגש על החיבור בין חברת Milk-Bone לסיוע לארגונים המאמנים כלבי סיוע. הקמפיין זכה להצלחה גדולה.

בשלב השלישי בחרה חברת הפרסום להזמין את האנשים להעמיק את הזדהותם עם הפרוייקט על ידי סרט תיעודי אודות תהליך הכשרתו של נובל שכלל ראיונות וצילומים של מאמנו האישי. הסרט הועלה לדף הפייסבוק על מנת למקסם את החשיפה.

בשלב האחרון הוזמנו האנשים לממש בעצמם את ערך הנתינה באמצעות נטילת חלק פעיל במסיבת סיום הכשרתו של נובל – קניית מתנות באמצעות איסוף לייקים ושליחת ברכות מצולמות מכלביהם. מהלך זה היווה בעצם סגירת קצוות תוך הפיכת רעיון הנתינה מהלכה למעשה תוך מתן אפשרות לכל אחד לקחת חלק בכך.

הדגש בקמפיין היה על נתינה כערך מוביל בחברת Milk-Bone. הבחירה בנובל כפרזנטור הוכחה כנכונה והצליחה להעביר את המסר שקניית מוצרי החברה מסייעת להכשיר כלבים נוספים כמוהו. על ידי כך נוצר חיבור טבעי בין קניית מוצרי Milk-Bone לבין עזרה לקהילה.

הקמפיין הביא לחשיפה גדולה לארגוני הכשרת כלבי סיוע והגדיל במאות אחוזים את חשיפתם ברשת בחודש הראשון, דבר שהביא לגידול בכמות המתנדבים וכמות התרומות. בנוסף הביא הקמפיין להגדלת נתח השוק של חברת Milk-Bone תוך פחות מארבעה חודשים.

לכתבה המקורית.



    קבע פגישה ונייצר שיחה.

    חייג עכשיו 050-8652302

    ×