למה מותגים צריכים להיות אנושיים ואיך הם עושים את זה?

הקשר בין מותג ללקוחותיו הוא בעל השפעה רבה בעידן הפרסום המודרני. יותר ויותר מותגים מבינים שהלקוחות מצפים מהם ליותר. הלקוחות רוצים שהמותגים יהיו יותר אנושיים, יתנו להם עצות, יביעו דעה, יעניינו, יעזרו וכיו”ב

 

חברת דורקס למשל החליטה לסייע ללקוחותיה ולעזור להם למצוא מה לעשות עם בני/בנות זוגם בוולנטיין. הרי צריך למצוא משהו מקורי לעשות עם האהוב/ה שלכם/ן מסעדה לא מספיק מקורי, בסרט אי אפשר לדבר ולהיות רומנטיים, בכלל אתם מרגישים כאילו כבר עשיתם כבר הכל ואולי אתם מתחילים להזדקן?

אז החברה באה לקראת הזוגות ומציעה להם 50 דרכים מקוריות וחדשות לעשות את ולנטיין או חג האהבה או סתם את הפגישה הבאה שלכם עם בן/בת הזוג שלכם הרבה יותר מהנה. כנסו , בטח תלמדו משהו. בא לכם ללמוד משהו. לחצו כאן

durex-50gamestoplay-from-durex-600-59957

רשת הדיינרים האמריקאית Dixie  החליטה שלא רק על הקשר שלה עם הלקוחות היא תעבוד אלא גם תנסה לטפל במחלת המסכים של העשורים האחרונים אז היא פתחה מסעדות מיוחדות במקומות בהן היא וידאה שאין קליטה. אם נסתכל על זה דרך העיניים של עולם הפרסום המודרני אז נוכל לדבר על עוד מותג שמחליט להפסיק להביט מהצד  ומתחיל להביע דעה ולהשתחל לשיחה שלנו.

לפעמים כל מה שמותג צריך על מנת לחזק את הקשר עם לקוחותיו זה פשוט לעניין אותם או לתת להם השראה רשת Starbucks היא כבר מזמן הרבה יותר מאשר רשת בתי קפה ועכשיו והם התחילו לספק לצרכנים שלהם גם תוכן. אבל לא סתם תוכן, אלא תוכן שמהווה נתינה לקהילה. בפרויקט האחרון שלהם #upstanders מביאה הרשת 10 סיפורים מעוררי השראה של אמריקאים יוצאים מן הכלל. הסרטונים מקודמים באפליקציה של הרשת ובסניפיה. שווה צפייה.

אז אם אתם רוצים שהמותג שלכם יצליח בעולם המודרני עליכם לבסס מערכת יחסים עם הלקוחות שלכם שהיא הרבה מעבר למוכר וקונה. עליכם להאניש את המותג שלכם ולמצוא את הדרך להשתלב בשיחת הלקוחות. לעניין, להביע דעה, לספק תשובות . הכל חוץ מלעמוד בצד ולהתבונן

הכי פשוט להרים אלינו טלפון

הירשמו למגזין שלנו והישארו מעודכנים בכל מה שקורה בשוק

Open chat
היי , זה איתן!
אשמח לקצר לך את הקריאה ולהסביר הכל בשיחת טלפון..