פייסבוק: כמה פוסטים להעלות ביום?

הנה לכם שאלה שמטרידה רבים ממנהלי התוכן של עמודי פייסבוק : כמה פוסטים נכון לפרסם בעמוד במהלך היום. האם לפרסם רק פוסט אחד ביום? האם לפמפם כל שלוש שעות? האם להעלות פוסט רק שיש משהו באמת חשוב להגיד ? אספנו עבורכם כמה נקודות בעד וכמה נקודות נגד על מנת לענות על השאלה: כמה פוסטים ביום מומלץ לפרסם בעמוד הפייסבוק

בעד פרסום של פוסט אחד ביום

  1. אל תציק  למעריצי העמוד שלך: פרסום של יותר מפוסט אחד ביום יכול לפעמים להעיק על המעריצים, ולגרום להם לעשות HIDE או לנטוש את העמוד.
  1. כמות נמוכה= איכות גבוהה: המחשבה שתושקע בכתיבת פוסט אחד ביום תהיה רבה יותר, והפוסט יהיה מעניין יותר ומדויק.. כאשר אתה נדרש לפוסט אחד בלבד יש לך יותר זמן לאסוף חומרים מחד ומאידך להבין שיש דברים מענינים שאתה עשוי להחמיץ אבל אתה מחויב להביא לקוראים שלך משהו מענין.
  1. פוסט אחד משיג תוצאות טובות יותר לשיתופים (Engagement): כאשר העמוד שלך מוכר, ומספיק אטרקטיבי לקהל היעד, בוודאי כשמדובר במותג אהוב, מוכר עם מעריצים רבים אין צורך ביותר מפוסט אחד! זכור: לפעמים תפסת מרובה, לא תפסת ואנשים נהיים אדישים לפוסטים שלך.
  1. אינטראקציה, אינטראקציה, אינטראקציה: מה שחשוב זו האינטראקציה של מנהלי העמוד עם המעריצים ולא כמות הפוסטים המרובה ביום. כל עוד תדע כמנהל עמוד לייצר אינטראקציה אם על ידי פוסט מעניין, או אפליקציה מדליקה שתגרום למעריצים תחושה ששווה להם לשתף אחרים בעמוד שלך הן יעשו כן, ולכן לא תזדקק ליותר מפוסט אחד ביום. עמוד פייסבוק הוא לא עיתון! ( אלא אם כן מדובר על עמוד פייסבוק של עיתון 🙂

נגד פרסום פוסט בודד ביום:

  1. ביקור פעם ביום: 95-99% ממעריצי העמוד לא חוזרים יותר לעמוד אליו מצטרפים, ולכן ההשתרעות על פני קהל מעריצים רחב תלויה בפוסטים אותם תפרסם, ובסיפורים שמיוצרים על ידי אותם מעריצים שמתכתבים/ מגיבים לפוסטים אותם פרסמת על גבי העמוד. לכן כדי להגיע לקהל רחב יותר חשוב שתפרסם יותר מפוסט אחד ביום.
  1. “אורח החיים” של פוסט כ 3 שעות: אם “אורח החיים” של פוסט הוא כ- 3 שעות (וכפי שנכתב בסעיף הקודם, המעריצים לא חוזרים לעמוד שלך) פרסום פוסט אחד ביום, משמעותו שהעמוד אותו אתה מנהל אינו נראה/נצפה במשך 24 השעות הבאות באותו היום. אין זה אומר כי עלייך לפרסם פוסט כל 3 שעות, אבל בהחלט חשוב למצוא 2-3 חלונות זמנים שהכי חשובים לך, או הכי מתאימים לקהל היעד שלך, ולפרסם פוסט בכל יום באותם זמנים אלו שקבעת. כלי מצוין שתוכל להיעזר בו על מנת ללמוד על זמני כניסה וצפייה בעמודך של קהל היעד הינו ה Edgekick .
  1. הקפד על תוכן תואם קהילה- מעריצייך שונים זה מזה:בזכות האלגוריתם של פייסבוק (EdgeRank) ניתן לקבל תמונה כללית על התוכן שמעניין את מעריצי העמוד. מעריצי העמוד שלך, לרוב הם בגילאים שונים, ממקום מגורים שונה, עם לוחות זמניים שונה. ומדוע חשוב לזכור זרת? כיוון שהם אינם כולם בו זמנית נמצאים ופעילים בעמודך. ולכן, פרסום של פוסט פעם ביום תגביל אותך להגיע לקהל מעריצים רב, ולו רק בשל הסיבה שהם אינם כולם בו זמנית נמצאים און ליין. אם תפרסם כ 2-3 פוסטים ביום, תוכל להגדיל את הפוטנציאל ולהגיע לקהל רחב יותר. לדוגמא, תוכל לפרסם פוסט בשעה 8:00 לנשים בגילאי ה 35-44, בשעה 12:00 לכלל האוכלוסייה, ובשעה 18:00 לגברים בגילאי 25-34..

התשובה לשאלה האם לפרסם פוסט בודד אחד ביום, או יותר אינה חד משמעית. ייתכן שזה עניין של ניסוי וטעייה.

חשוב לזכור: אם אינך מסוגל לייצר תוכן מגוון ואיכותי שיתאים לכל אחת משכבות האוכלוסייה שמרכיבה את מעריצי העמוד שלך, אל תפרסם יותר מפוסט אחד ותקפיד על היותו איכותי ומושקע. תמיד עדיפה האיכות על פני הכמות. אם אתה מנהל דף בינלאומי בעל קהל הטרוגני או מותג המייצר תוכן שוטף כגון בלוג או עיתון, אז פרסום מרובה של פוסטים לאורך היום הוא נכון עבורך . 


שאלת השאלות של מנהלי עמודים בפייסבוק. כמה סטטוסים ביום

הירשמו למגזין שלנו והישארו מעודכנים בכל מה שקורה בשוק

Open chat
שלום,
נשמח לייצר עבורך שיחה ברשת