חייגו עכשיו
050-8652302
חייגו עכשיו
ראשיבלוגעולם הפרסום מלא אנשים מוכשריםסופרבול ואלקסה במדיה החברתית

השבוע התרחש אחד מאירועי הפרסום הכי גדולים של השנה – הסופרבול! אירוע הספורט הנצפה על-ידי מיליוני אמריקאים ועקב כך מושך את גדולי המפרסמים, עם הפרסומות הכי יצירתיות והכי גרנדיוזיות. בלי קשר, ראינו הפתעה מעניינת מלופטהנזה, וסדרת תמונות שלקח לנו שניה להבין מה המסר שלה.

 

כשאלקסה איבדה את הקול

לא באמת חשבתם שנתעלם מהסופרבול, חג הפרסומאים שחל בשבוע שעבר, או יותר נכון מהפרסומות ששודרו בו נכון. הפרסומת שנבחרה לטובה ביותר ע”י רבים הייתה זו של אלקסה, העוזרת האישית הוירטואלית של אמאזון. בפרסומת, אלקסה למעשה מאבדת את קולה ואמאזון מנסים לגייס מחליפים… את מי הם גייסו והאם האם הצליחו במשימה? תצטרכו לראות בעצמכם:

 

לופטהנזה רוצה שתשתחררו

איינשטין אמר פעם ש”אי־שפיות זה לעשות אותו דבר פעם אחר פעם ולצפות לתוצאות שונות.” בחברת התעופה הגרמנית לופטהנזה מאמינים בכך, בעיקר אם אתם מצפים לעשות שינוי כלשהו בחייכם.

לכן באתר מושקע ויפה במיוחד הם ממליצים לכל אחד מאיתנו לטוס למקומות לא צפויים. הם אף הביאו סיפורים תיעודיים (המצולמים נפלא) בהם נסיעות אשר שינו לאנשים את החיים. יתרה מכך, הם ביקשו מהגולשים לספר מהם המאפיינים של החופשה המועדפת עליהם והציעו להם חופשה ביעד בעל מאפיינים הפוכים לגמרי. לטענתם רק כאשר תשתחרר תוכל להגיע למקום שישנה לך את החיים.

לקח לנו שניה

לא פעם ילדים משחקים במשחקים מסוכנים (מאוד). בפרינטים המושקעים שלפניכם של Mundo Aventura מקוסטה ריקה, אנחנו רואים תמונות של ילדים עושים שטויות מסוכנות, כאשר חלק קטן מהתמונה שונה. הצלחתם להבין מה הם מנסים להגיד לנו?



    קבע פגישה ונייצר שיחה.

    חייג עכשיו 050-8652302

    ×