תמונה אחת שווה אלף מילים- המדריך למפרסם (באינסטגרם).

עם מעל 500,000,000 מיליון משתמשים חודשיים ו- 300 מיליון משתמשים יומיים. אינסטגרם הרשת החברתית השנייה בגודלה. היא מקום מעולה וחשוב להיות בו ואפילו הכרחי אם אתה מותג שצריך שיראו אותו. כך תעשו זאת נכון

עם מעל 500,000,000 מיליון משתמשים חודשיים ו- 300 מיליון משתמשים יומיים.  אינסטגרם הרשת החברתית השנייה בגודלה. היא מקום מעולה וחשוב להיות בו ואפילו הכרחי אם אתה מותג שצריך שיראו אותו

אבל סתם נוכחות כבר לא מספיקה. על מנת שיבחינו בך ושתוכל גם להשפיע על הצרכנים והלקוחות הפוטנציאליים שלך. צריך לעשות את זה בצורה קונסיסטנטית וקבועה וסדורה. אז שנייה לפני שאתם שוכרים צלם/קונים מצלמה/משדרגים את הסמארטפון והולכים לכבוש את האינסטוש.

הנה 5 שאלות שאתם חייבים לשאול את עצמכם.

מה אתם רוצים להשיג? כמו בכל דבר בחיים כמעט, הדבר הכי חשוב, שתדעו, הוא מה המטרה שלכם.  איזה מין עמוד אתם רוצים להיות? ההחלטה הראשונה שעליכם לקבל היא. מה אתם רוצים להשיג מפרופיל האינסטגרם שלכם? האם אתם רוצים מספר גדול ככל האפשר של עוקבים? האם אתם רוצים עמוד שיעשה רעש? או פניה ממוקדת לקהל יעד מצומצם? בקיצור כמו בכל דבר בחיים, לפני הכל אתם צריכים לדעת מה אתם רוצים להשיג.

איך אתם מתכוונים להשיג את זה?  אסטרטגיה סדורה וקבועה, תסייע לך ולמותג שלך לבדל את העמוד שלך מהעמודים המתחרים ובעזרתה גם למשוך את קהל היעד רלוונטי. אופי התמונות ( מקרוב, מרחוק, עם פילטר, בלי פילטר וכיו”ב) שפת התיאורים ( האם שפה גבוהה או נמוכה, מצחיקה או רצינית, עברית או אנגלית, מקצועית או בגובה העיניים) לכל אלו יש השפעה על סוג האנשים שיבחרו לעקוב אחריכם ולמעשה יעזרו לכם לפלח ולטרגט את קהל היעד.

מה המתחרים שלכם עושים?  לצערכם או לשמחתכם אתם לא הראשונים שפותחים פרופיל אינסטגרם עסקי.  ומכיוון שאתם לא רוצים שפרופיל והאינסטגרם יראה כמו או ידמה לפרופיל של המתחרים שלכם, חשוב שתדעו מה יש בו. מהצד השני יכול להיות שיש דברים שהמתחרים שלכם עושים מעולה ואתם יכולים לאמץ לקידום הפרופיל שלכם עם ההתאמות הנדרשות. (האשטגים המתאימים לעולם התוכן שלכם למשל) או דברים שהם עושים ופשוט לא מצליחים שאין טעם שכלל תנסו.

מה הסיפור שלכם? לא חשוב איזה מין עסק אתם. יש לכם סיפור (אפילו יותר מאחד) עכשיו אתם רק צריכים לבחור איזה מהם לספר ובאיזו צורה לעשות את זה. האם אתם העמוד הכי יפה בתחום? זה שיש בוא צילומי ביוטי אווירתיים מעוררי תאבון ועניין, האם אתם העמוד הכי חכם בתחום? זה שנותן את העצות והטיפים הכי טובים. האם העמוד הוא חלק מצוות העובדים ואתם מעלים תמונות מחיי היום יום של העסק שלכם. אתם יכולים לספר גם יותר מסיפור אחד בעמוד שלכם, ביותר מצורה אחת אבל הכי חשוב שיהיו סיפורים בהמשכים לאורך זמן.

 

איפה אתם יכולים לספר על האינסטגרם שלכם? גם אם יש לכם את פרופיל אינסטגרם הכי יפה והכי מוצלח בעולם. אבל אם אף אחד לא מבקר בו אז לא עשיתם כלום. הזמינו אנשים לעקוב אחריכם בכל מדיה שברשותכם. בפייסבוק, באתר שלכם בבלוג שלכם ועוד. הטמיעו את העמוד באתר/ בלוג שלכם. כך שמי שנכנס אליהם ייחשף גם לפרופיל האינסטגרם שלכם.איך מפרסמים באינסטגרם

זה נכון שהמדריך הזה נכתב עבור אינסטגרם, אבל בהתאמה קלה הוא יכול להיות רלוונטי עבור כמעט כל פעולה פרסומית שאתם עתידים לבצע בפרסום. שאלות כמו מה אתם רוצים להשיג, איך אתם יכולים/מתכוונים להשיג את זה, מה המתחרים שלכם עושים, מה הסיפור שלכם ואיפה אתם יכולים לפרסם אותו. יהיו תמיד רלוונטיים עבורכם בכל דבר שאתם עתידים לפרסם. למדתם מהמאמר?  לאחר שתענו על כל אלו כמעט בטוח שהפרסום שלכם יהיה יעיל וטוב יותר, ממש בקרוב נעלה גם את חלקו השני של המדריך ובו עצות לתפעול נכון ויעיל יותר של פרופיל האינסטגרם שלכם. יש לכם עוד שאלות או דברים שאתם רוצים לדעת על פרסום באינסטגרם? מוזמנים לשאול אותנו בתגובות.

הירשמו למגזין שלנו והישארו מעודכנים בכל מה שקורה בשוק

Open chat
שלום,
נשמח לייצר עבורך שיחה ברשת