חייגו עכשיו
050-8652302
חייגו עכשיו
ראשיבלוגכלים בעולם השיווק הדיגיטליתהיו תשומי – למשוך את תשומת ליבו של הצרכן המודרני

בשרשרת הפעולות בפרסום ובתגובה אליו יש המון חוליות. חלקן חשובות יותר חלקן חשובות פחות. אחת החוליות היותר חשובות שמופיעות בתחילת התהליך היא משיכת תשומת הלב. בעולם בו כל לקוח נחשף לאלפי מסרים מידי שנייה והלקוח נולד עם פילטר מובנה על מנת להתחמק מאותם המסרים. המותגים חייבים לעבוד שעות נוספות ולחשוב מחוץ לקופסא על מנת לקבל את תשומת ליבו של הלקוח. על מנת שיוכלו להעביר לו את המסר שלהם. כי המסר טוב ואטרקטיבי ככל  שיהיה לא שווה כלום אם אף אחד לא נתקל בו והוא סתם משוגר לחלל האוויר.  בקיצור תהיו תשומי, ולכך יש הרבה יותר מדרך אחת, הנה שלוש מעניינות במיוחד

 

United for Healthier Kids ME חפשו דרך לגרום לילדים לשתות יותר מים.  אבל איך מושכים את תשומת ליבם של ילדים למשהו שהם לא כ"כ אוהבים עשות? הם הפכו את כל נושא השתייה למשחק. אפליקציה שבמרכזה עומד דג בשם דג הבטן. אל האפלקיציה מתלווה ספר שמספר את סיפורו של דג הבטן ואיך הוא הגיע אל הבטן. הדג זה אוהב רק מים שמשמחים אותו ולא משקאות עתירי סוכר שמעציבים אותו. כשהדג שמח אז הילדים יכולים לשחק איתו. האפליקציה מבקשת מהילדים לעדכן ולספר לה בכל פעם שהם שותים ומה הם שותים, היא מתזכרת את הילדים לשתות מים ולדווח על כך. וגם מאפשרת להורים לעקוב אחר כמות המים שילדיהם שותים. אז אם כבר שהילדים ישחקו עם הטלפון לפחות שיעזור להם להיות בריאים יותר.

דרך נוספת למשוך תשומת לב היא למקם את המוצר במקום שהוא אינו טבעי לו, אם הצלחתם על הדרך גם להעביר את היתרון שלו אז בכלל הרווחתם. אחד הדברים הכי חשובים במוזיקה הוא תזמון, בטח כשמדובר בתזמורת גדולה. כלי או נגן אחד שמזייפים או מאחרים בשנייה יכולים להרוס את הביצוע לעשרות נגנים ואלפי צופים. לכן כשב Canon רצו להדגים עד כמה המדפסות שלהם מהירות מדוייקות אמינות  הם בחרו לעשות זאת באמצעות תזמורת של שתנגן את הסימפוניה השביעית של בטהובן. 70 דפי התוים הודפסו בזמן אמת ובתזמון מושלם ל- 19 נגני התזמורת. שוב מותג בוחר להעמיד למבחן את המוצר שלו ולהראות את מה שהוא רוצה להגיד במקום רק להגיד או אפילו לצעוק את זה

ויש את הדרך המסורתית, פשוט להיות שונה, לעשות את אותו הדבר, אבל אחרת same same but different. אנחנו לא יודעים בדיוק מה זה. רק שזה לקוקה קולה שזה ממצרים ושזה פשוט גדול. את זה אתם באמת חיבים לראות, אבל באמת

לא חשוב כמה המסר שלכם מבריק, המוצר מעולה או המבצע מדהים. אם לא הצלחתם ללקוח לעצור ולהקשיב לו או לקרוא אותו. לא עשיתם כלום או בקיצור, אם עץ נופל היער ואף אחד לא שמע, האם הוא האמת נפל?

 

 

 



ראשיבלוגכלים בעולם השיווק הדיגיטליתהיו תשומי – למשוך את תשומת ליבו של הצרכן המודרני

קבע פגישה ונייצר שיחה.

חייג עכשיו 050-8652302




×