חייגו עכשיו
ניטור ומעקב ברשת- איך להגיע ללקוח וללמוד ממנוכלים בעולם השיווק הדיגיטליבלוגראשי

ניטור שיחה ותוכן –

הרשת היא מקום של תוכן ושיחה שמתרחשת סביב כל התוכן הזה. התוכן שהגולש צורך בנוגע למוצר או מותג והשיחות ברשת בהן הוא לוקח או נחשף אליהן מעצבות את הדרך בה הוא תופס את המותג שלך, בין אם מדובר בעסק, מומחה, רעיון או תפיסת עולם. הצעד הראשון יהיה להכיר ולהבין ועולים בחיפוש בגוגל, פייסבוק וכל מנוע חיפוש רלבנטי ומהשיחה הרוחשת סביב עולם התוכן בו המותג חי, בין אם מדובר על בשיחה ישירה על המותג ובין אם בשיחה אשר רלבנטית לקהל היעד. בשלב הראשון על מנת להרכיב תמונת מצב ובהמשך על מנת לעקוב וללמוד, כי זהו אכן עולם דינמי ומשתנה, בו הגיבור של היום יכול להיות הנבל של מחר. עם זאת ,התועלת במעקב שוטף עמוקה הרבה יותר מאיתור מוקדם של משברים. השיחה ברשת בין הגולשים מספקת תובנות רבות ומכילה הזדמנויות עסקיות מגוונות. הלקוחות הפוטנציאלים מתחילים את תהליך הקניה ברשת. התוכן של המותג שלך מעורר שיחה וצריך לעקוב וללמוד מכל דבר שנאמר על מנת להפיק תובנות ( מה חושבים עלי, מה הצרכנים שלי רוצים וצריכים, מה כואב להם ומה עוזר להם, למה הם מגיבים טוב ומה נדחה על ידם או זוכה להתעלמות) וזה כמובן רק קצה הקרחון.
הקשבה היא הצעד הראשון במכירה ואם לפי מאתיים שנה קבע פרנסיס בייקון כי"ידע הוא כח", היום זה נכון מתמיד, משום שידע הוא לא כבר לא רק כח. בעידן המידע, בעולם העסקי, הידע הוא סם החיים.



ניטור ומעקב ברשת- איך להגיע ללקוח וללמוד ממנוכלים בעולם השיווק הדיגיטליבלוגראשי

קבע פגישה ונייצר שיחה.

חייג עכשיו 050-8652302