חייגו עכשיו
נא להתנהג בהתאם – המותגים שמנסים להשתלב בקהילהכלים בעולם השיווק הדיגיטליבלוגראשי

אנשים רבים נוהגים לראות בעולם הפרסום כעולם שטחי, רדוד, ציני, נצלני, ואפילו שקרי. בשנים האחרונות חלו כמה מגמות בענף הפרסום. ביניהם (כפי שכבר ציינו לא מעט) נדרשים המותגים השונים לנהוג קצת אחרת. אם הם רוצים להיות חלק מהקהילה הם חייבים לפעול למען הקהילה ולהביע דעות גם אם הן לא תמיד פופולאריות.. הנה כמה דוגמאות לא רעות בכלל להשתלבות בתוך הקהילה ולנקיטת עמדה

יש האומרים שהרשתות החברתיות מעודדות פסיביות, הגולשים מסמנים לייק, כותבים תגובה או מקסימום משתפים ובזה הם מרגישים שעשו את שלהם. ג'נבה שבשווייץ היא עיר תוססת למדי הידועה בתאטראות שלה, הבארים הקהילתיים שלה, החופים, פסטיבלים ועוד… לרווחת תושבי העיר ומושכות אליהם תיירים רבים. למרות זאת רצתה מועצת העיר לקצץ בתקצוב של כל המקומות הללו מה שגוזר עליהם הזנחה ולמעשה גזר דין מוות, אבל החליטה לתת לתושבי העיר להכריע בסוגייה ולבחור במשאל ציבורי. תושבי העיר הראו אדישות ובחרו שלא להצביע ולקבל את החלטת העירייה לקיצוץ התקציב. המפלגה הסוציאליסטית של העיר לא השלימה את המצב והחליטה לפנות לאלו שיפגעו יותר מכולם בגלל הקיצוצים הצפויים. הצעירים. ואיפה מוצאים את הצעירים היום? נכון באינסטגרם. המפלגה פתחה מנגנון שאוסף אל כל התמונות שצולמו במקומות שיפגעו מהרשת החברתית השנייה בגודלה. קרעה אותם (דיגיטלית ) והחזירה אותם לבעליהם עם הסבר למה היא עשתה זאת ואיך אפשר למנוע זאת. המהלך נחל הצלחה רבה. שלח את המצביעים הצעירים לקלפיות, העלה את אחוזי ההצבעה ולבסוף גם בטל את הקיצוץ הצפוי


מעורבות בקהילה אומרת לפעמים גם להביע דעות לא פופולאריות ואפילו אמיצות. למשל מותג שפונה לצעירים ויוצא נגד צפייה מוגזמת שלהם בפורנו זה נקרא מעורבות, זה נקרא אומץ. Semtex Energy היא יצרנית משקאות אנרגיה שהחליטה בצעד אמיץ לצאת נגד התופעה ולהזכיר להם את העובדה שצריכת יתר של פורנו מפריע להם במהלך חייהם, בצכיה הם אוהבים פורנו עד כדי כך שהוא מונע מהם להתקדם בחיים והשיג את יעדיהם הם גייסו לשם כך את אחד מכוכבי הפורנו של צ'כיה ויצרו באמצעותו מספר סרטונים שכל מטרתם הוא לצמצם את צריכת הפורנו בצכיה. וגם להגדיל את צריכת המשקה שלהם

תאגיד חקלאי ממינסוטה בארה"ב בשם Land O'Lakes שהחליט שהוא רוצה לייצר מעורבות ומודעות אבל החליט שהוא עובד הופך. באינסטגרם כידוע מעלים תמונות, כמה שיותר ובאחוז גבוה מאוד אלה תמונות של אוכל. בארה"ב יש מיליונים של רעבים. התאגיד יצא בפעילות בה על כל תמונה של ארוחה שתימחק הוא יתרום ארוחה למקלטים של חסרי בית ובתי תמחוי ברחבי המדינה. במהלך הפעילות נמחקו כמה 3,000,000 תמונות של ארוחות. פחות זה לפעמים יותר…

אמרנו את זה כבר לא אחת. מותג שרוצה להיות פופולארי צריך לדעת להאניש את עצמו ולהשתלב בקהילה. להביע דעות, להתייחס למה שקורה מסביבו. כבר לא מספיק לתת הצעות מכר אטרקטיביות. הצרכן של היום הוא כבר הרבה יותר מתוחכם ומחפש הרבה יותר . והמותגים צריכים להתנהג בהתאם



נא להתנהג בהתאם – המותגים שמנסים להשתלב בקהילהכלים בעולם השיווק הדיגיטליבלוגראשי

קבע פגישה ונייצר שיחה.

חייג עכשיו 050-8652302