חייגו עכשיו
050-8652302
חייגו עכשיו

השיחה ברשת -פברואר 2016

מותגים רבים ועולם הפרסום בכלל נמצאים על צומת דרכים בה הם מבינים שהעולם השתנה ובעיקר שהצרכנים השתנו, הם כבר לא כאלה תמימים, הם כבר לא מאמינים לכל מה שאומרים להם, הם רוצים לראות את ואיך הדברים עובדים, הם רוצים לקבל ערך מוסף או בקיצור הם כבר לא כאלה פראיירים

אז איך מתמודדים עם הצרכן החדש? יש המון דרכים ודוגמאות. הנה כמה שאנחנו אהבנו במיוחד ופרסמנו החודש בעמוד הפייסבוק שלנו:

על דבר אחד אין ויכוח בעולם הפרסום החדש, התוכן הוא אחת מאבני היסוד של הפרסום, כמובן שגם המפרסמים כבר יודעים את זה ולכן החלו מטשטשים הגבולות שבין תוכן לבין פרסומות כמו בדבר הזה. האם זו פרסומת ל Wix  ? האם זה פרומו לסרט Kong Fu Panda 3?  אם שני הצדדים הסכימו לשלם עליה כ"כ הרבה כסף בשביל שיופיע בברייק הפרסומות היקר בעולם, במחצית הסופרבול החמישים

שינוי נוסף עליו מדברים כולם הוא להפסיק לדבר ולצעוק סיסמאות ופשוט לעשות. Purdy  יצרנית מברשות שטוענת שהיא הטובה בעולם ולא פחות חשוב מכך שהמברשות שלהם יכולות לצבוע כל משטח, מכל חומר. אז הם יכלו לקחת את המסר הזה ולהדפיס אותו בגדול על שלט חוצות. אבל כיאה למפרסם בעידן המודרני, הם החליטו פשוט להראות לכולם את מה שהם כבר יודעים! ובמקום בו אמור היה להיות שלט החוצות שלהם הם פשוט צבעו: אופניים, לבני בניין, שקית ניילון ואפילו יונה

 purdy

חברת התעופה השוויצרית שהחליטה לחשוף באתר אינטרנט מופלא וחדש שלה ולענות על כל השאלות שעולות לנו הנוסעים במהלך טיסה. איך נראה יום עבודה של דיילת? עד כמה מורכב זה להיות טייס? מאיפה מגיע היין שאתם שותים בטיסה? כמה נתיבי תעופה יש? כל זאת במטרה לתת ללקוחותיה ולקוחותיה הפוטנציאליים טעימה ( גדולה מאוד) מהחיים בחברת תעופה. היא עשתה זאת באמצעות סרטונים סופר מושקעים שנותנים תשובות ללקוחות הסקרנים כמעט על כל שאלה שעולה להם במהלך טיסה.

למה זה כזה טוב? כי בתוכן מושקע ייחודי מעניין ובעל ערך מוסך ללקוח, כזה שגורם לגולש לשהות זמן ממושך באתר ומגדיל את הסיכוי שלו לצרוך את המוצר.

דוגמה נוספת לשינוי הגישה של מותגים וחברות לצרכנים ולהכרה בעובדה שהם מחפשים גם ערך מוסף מהמותגים אליהם המתחברים היא פעילות ההשקה של XBOX לגרסה החדשה של HALO שמאפשרת משחק אונליין בין קבוצות. אז היא יכלה לפרסם את המשחק בכל כלי התקשורת הידועים ולספר כמה הוא מדהים, אבל לא!

אבל לא חשוב כמה המשחק טוב, אם חברי הקבוצה שלך לא טובים, אתה לא תהנה מהמשחק, ולכן הם החליטו במקום לספר כמה המשחק מדהים פשוט לגרום לעזור לאלו שמשחקים אותו להנות ממנו יותר, ע"י גיוס של חברים חדשים לקבוצה.

הם יצרו עבורם אתר אינטרנט לגיוס דרושים ובו טפסים שהמועמדים צריכים למלא את כל הפרטים הנחוצים על מנת להתקבל לקבוצה, הם הגדילו לעשות ויצאו בקמפיין גיוס לשחקנים בכל אמצעי המדיה המוכרים (כולל באנרים ברשת, עיתונות ושלטי ענק).

מעבר לחשיפה האדירה ולשיחה שעורר במשחק וקמפיין הגיוס הלא שגרתי. עשרות אלפי קבוצות של שחקני היילו, מצאו את השחקנים שחסרים להם, לאתר הדרושים נרשמו מעל 9,000 כניסות מידי יום ממעל 150 מדינות.

להבדיל אלף אלפי הבדלות, עמותה לחקר וסיוע לחולים בסרטן הריאות, הבינה כי היא מופלית בכל הקשור לגיוס תרומות, אז היא החליטה להראות לעולם איך נראית אפליה שמשמעותה מוות. הם מלאו את הרחובות בשלטים שמתירים את דמם של אוכלוסיות כמו : היפסטרים, אוהבי חתולים, אנשים יפים וכיו"ב. השלטים המסתוריים, כמובן זכו לשיחה ברשתות החברתיות ולחשיפה בתקשורת, כל מי שחפש את השלטים בגוגל, הופנה לאתר בו פורסם הופיע סטופר רץ לאחור מתי ייחשף המפרסם

לאחר יומיים הוחלפו הפוסטרים בפוסטרים בהם הוסבר הראציונל מאחורי הקריאה להתרת דמם של המופיעים בהם והקשר לתרומה לסרטן הריאות, המהלך לווה גם בסרטוני פרסומת. האתר עודכן עם מסרים שקראו לתרומה לעמותה ואפליקציה מיוחדת הראתה לגולשים, כמה מחבריהם יכולים להיות מאובחנים בסרטן הריאות וכמה מהם ישרדו אותו

אז כשעולם הפרסום והמותגים משתנה לנו מול העיניים לנו כפרסומאים זה קשה ומאתגר מצד אחד אך גם מעניין ומרתק מהצד השני. מה הוא המהלך שאהבתם ביותר? איזה עוד מהלכים בעולם הפרסום אתם מכירים שמשמקפים את תהליך שעובר עליו? שתפו אותנו בתגובות ובעמוד הפייסבוק שלנו ( זה גם המקום לעקוב אחריו אם אתם רוצים לראות עוד ועוד מהלכים וקמפיינים שאנחנו אוהבים)

 

 

 

 

 



קבע פגישה ונייצר שיחה.

חייג עכשיו 050-8652302




×