חייגו עכשיו
050-8652302
חייגו עכשיו
ראשיבלוגעולם הפרסום מלא אנשים מוכשריםגם המבורגר צריך ניהול מוניטין

עולם הפרסום לא נח לרגע, ועשרות משרדי פרסום עובדים יום ולילה כדי לחשוב איך לגרום לנו לשים לב למותג זה או אחר. בין אם זה על-ידי פרסומות המדברות על המותג, או קמפיינים חיוביים הממומנים על-ידי המותג, המפרסמים תמיד רוצים שנכיר ונזכור את המותג שלהם.

בחרנו 3 דוגמאות מהשבוע האחרון, שגם כיכבו בדף הפייסבוק שלנו:

  1. בורגר קינג מתנהגים כ”בריונים”

רשת ההמבורגרים Burger King מופיעה בעמוד שלנו לא מעט. בד”כ בגלל התוצרים המגניבים והקריאייטיבים שלהם. אבל גם בברגר קינג, מבינים שמותגים בימינו צריכים לנקוט עמדה גם בנושאים פחות נעימים. הרשת ערכה מעיין “ניסוי חברתי”, בה שני שחקנים צעירים התנהגו בבריונות לשחקן שלישי, בכדי לראות האם הסועדים מסביב ימהרו להגנתו. לאחר מכן, אחד העובדים בסניף “התנהג בבריונות” להמבורגרים של הלקוחות כדי לראות כמה מהם יתלוננו. כאשר לקוחות הגיעו להתלונן, הם נשאלו אם רצו המבורגר “עם או בלי בריונות”. התוצאות מרתקות, והרשת געשה בהתאם.

  1. מקדונלדס מחלקת עטיפות לחג המולד

קורה לכם שקבלתם מתנה ממישהו, באריזה יפה ומבטיחה. אבל ברגע שפתחתם אותה התאכזבתם? אז רשת מקדונלדס בשוודיה ניסתה להלחם במתנות המאכזבות. ויצרה לכבוד חג המולד (חג בו נהוג לחלק מתנות) אריזת מתנה מיוחדת. האריזה עוצבה כאריזה של צ’יזבורגר רגיל שמעבר למקוריות והחיוך שהיא העלתה. העניקה לכל מי שקבל אותה גם קופון להמבורגר שהודפס בצידה הפנימי של האריזה. כמה פשוט ככה חכם.

BMW שולחת ללקוחותיה ברכות מיוחדות לחג המולד

אחת המשימות הניצבות בפני מותגים בימינו הוא לשמור על קשר קבוע עם לקוחותיהם על מנת להישאר בתודעה שלהם, על מנת שהלקוחות או הפוטנציאליים יזכרו שהמותג עדיין זוכר אותם. BMW Belgium Luxemburg כמו מותגים רבים אחרים שלחו ברכות לכבוד חג המולד ללקוחותיהם. אבל… אלו לא היו סתם ברכות. את הברכות הללו התבקשו הנהגים (הלקוחות) להציב ברכבם. הברכות המיוחדות, שהחילו אלמנטים טכנולוגיים שאפשרו להם לזהות נהיגה מהירה או לא זהירה התריעו בפני הנהגים בקולו של סנטה קלאוס שמומלץ להם מאד להאט מעט…



    קבע פגישה ונייצר שיחה.

    חייג עכשיו 050-8652302

    ×