חייגו עכשיו
050-8652302
חייגו עכשיו
ראשיבלוגעולם הפרסום מלא אנשים מוכשריםלייק, בייק ואייק(איה) -השבוע במדיה החברתית

מי אמר שאין ארוחות חינם?

מפרסמים ומותגים יודעים מה האפקט החיובי של מתנות על לקוחות פוטנציאלים ועל מוניטין החברה. עם הופעת המדיה החברתית לפני עשור, מותגים התחילו ללמוד איך לנצל אותה לטובתם. השבוע נתקלנו בכמה דוגמאות המראות שימוש מושכל הן ברשת והן במתנות כאמצעי פרסום והעלאת המוניטין של המותג:

חנות לייקים?

לפעמים אהבה (או לייקים) במקרה של מותגים שווים יותר מכסף. חברת הביגוד השווייצרית Strellson בחרה להשיק את הקולקציה החדשה שלה בדרך מעניינת במיוחד – היא הציע ללקוחותיה לשלם על רכישותיהם, לא בכסף כמקובל, אלא בלייקים בפייסבוק. איך זה עבד? הגולשים באתר החברה שרצו לרכוש את אחד הדגמים יצרו דמות וירטואלית שלהם לבושה באחד מפריטי הקולקציה החדשה, וכל פריט תומחר בלייקים. אם התמונה הגיע למספר הלייקים הנקוב, הגולש קיבל את הפריט כאילו רכש אותו בכסף. שואלים את עצמכם מה הרוויחה החברה? הפצת הקולקציה בצורה ויראלית ובמספרים: 23,000 גברים שנחשפו לפעילות וזיכו את התמונות שלה ב 519,472 לייקים ויותר מ2.5 מיליון יורו בearned media (פרסום חינמי, יח”צ ויראלי), שלא לדבר על עליה של 37% במודעות למותג בקרב קהל היעד.

 

עטיפת מתנה שהיא בעצמה מתנה

למרות שאנשים נוטים להשקיע לא מעט בעטיפת המתנות שהם נותנים, בסופו של דבר, רובינו משליכים אותם לפח, כי בסוף מדובר בסתם נייר… רשת ציוד הספורט Decathlon Belgium הציעה ללקוחותיה שקנו בה מתנות לקראת חג המולד ניירות עטיפה וסרטי קשירה קצת שונים. את נייר העטיפה הם החליפו בבד מגבת סופג זיעה, ואת סרט העטיפה החליפו בגומייה אלסטית בעזרתה ניתן לבצע אימונים. כך במקום לזרוק את חומרי העטיפה המושקעים יכלו מקבלי המתנות להשתמש בהם כרצונם וכמובן להתאמן יותר.

 

איקאה מבקשים מלקוחות להשתין על הפרסומת שלהם?!

מי אמר שהפרינט מת? למעשה, הוא חי בועט (ואפילו משתין)! מה תגידו על המודעה הזו של איקאה שהיא גם בדיקת הריון? החברה השוודית בקשה מהקוראות לעשות פיפי (אין דרך יותר יפה להגיד את זה) על מקום מסוים במודעה שלהם. במידה ובמקרה הקוראת שבצע זאת היה בהריון הופיע על המודעה מחיר מבצע לעריסה שמוצגת בה. בקיצור תראו את הסרטון.



    קבע פגישה ונייצר שיחה.

    חייג עכשיו 050-8652302

    ×