פרטיות בעידן פייסבוק?

הGDRP של אירופה מזכיר לפייסבוק שהפרטיות חשובה, ארגון פרו-אקולוגי פורץ לתוכנת מסרים, וחברת קפה הולנדית חושבת שבשביל באמת להנות מהקפה שלה, צריך להיות במצב רוח… “מרומם”…

 

קפה מעופף?

חברת קפה הולנדית Moyee Coffee החליטה לעשות מבחני טעם לקפה שלה באופן קצת שונה… הם שמעו שיש טענה כי שימוש במריחואנה מחדד את חושי הטעם והריח, והזמינו כמה אנשים “להתנסות” בקפה שלהם אחרי צריכת הסם. התוצאות מפתיעות… מה דעתכם?

פרצו לסנאפצ’ט?!

טוב, אולי קצת הגזמנו, אבל הארגון האקולוגי WWF-France בחר להשתמש בפיצ’ר של של Snapchat ביום המגוון הביולוגי העולמי בכדי לעודד את המשתמשים בתוכנה להכנס לאיזור בעולם בו הם לא בהכרח היו נכנסים, ולהראות להם את הסכנות שההתחממות הגלובאלית מביאה איתה, ולעודד מודעות גבוהה יותר לחשיבות הנושא.

 

פייסבוק נזכרת במשתמשים

בימיה הראשונים של הרשת, רוב המצטרפים היו צעירים שרצו להיות בקשר עם חברים. מאז פייסבוק גדלה, וזה מרגיש שכמעט כל העולם כבר שם. עם הגידול, פייסבוק נתקלו בלא-מעט בעיות של פרטיות, הועדות זבל, ועוד. עכשיו הענק הכחול מספר לנו שהם מתכננים להחזיר את הפרטיות שלנו חזרה אלינו. יקרה? לא יקרה? מה אתם חושבים?

 

הכי פשוט להרים אלינו טלפון

הירשמו למגזין שלנו והישארו מעודכנים בכל מה שקורה בשוק

Open chat
היי , זה איתן!
אשמח לקצר לך את הקריאה ולהסביר הכל בשיחת טלפון..